اخبار داغ

کشتی جام دانکلوف و پتروف| ارسلان و زرین پیکر طلایی شدند

کشتی جام دانکلوف و پتروف| ارسلان و زرین پیکر طلایی شدند
رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج پایانی سه نماینده کشورمان در کشتی فرنگی و آزاد مشخص شد که در کشتی فرنگی علی ارسلان در وزن 72 کیلوگرم به مدال طلا رسید و در کشتی آزاد نیز حمیدرضا زرین پیکر در وزن 79 کیلوگرم به مدال طلا دست یاف.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:
,
 
,
کشتی فرنگی:
,
 
,
در وزن 63 آرمین محب ثابت در دور نخست مقابل نیکولای ویچف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 72 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالصامت باشار از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه مقابل ماکسیموویچ از صربستان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. و با توجه به حاضر نشدن میلیان شوآب از آلمان در دیدار فینال، ارسلان صاحب مدال طلا شد.
,
 
,
کشتی آزاد:
,
 
,
در وزن 79 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل عبدالکادیر آبدیگابار از قزاقستان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله بولات ساکایف از قزاقستان را با نتیجه 6 بر یک از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل حریفی از کشور ترکیه با نتیجه 9 بر صفر پیروز و به مدا طلا دست یافت.
,
 
,
همچنین امروز مهدی فلاح در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی و جمال عبادی در وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد به دیدار فینال راه یافتند.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه