اخبار داغ

حضور نمایندگان کمیته فنی فدراسیون در اردوی تیم ملی کاراته+عکس

حضور نمایندگان کمیته فنی فدراسیون در اردوی تیم ملی کاراته+عکس
علیرضا احسانی دبیر کمیته فنی، محسن رشیدی‌نژاد و محمد بهرامی اعضای کمیته فنی و وحید مومنی دبیر فدراسیون امروز از اردوی تیم ملی کاراته بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دهمین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری است و علیرضا احسانی دبیر کمیته فنی، محسن رشیدی‌نژاد و محمد بهرامی اعضای کمیته فنی و وحید مومنی دبیر فدراسیون امروز از تمرینات ملی پوشان کاراته بازدید و با ملی پوشان گفت و گو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا احسانی دبیر کمیته فنی فدراسیون در این بازدید گفت: تیم کاراته ایران بیش از ۵۵ سال قدمت دارد و از همان ابتدا جزو قدرت های کاراته جهان بوده و همچنان نیز هست. افتخارات کاراته باید بعد از مسابقات المپیک در عرصه های جهانی و آسیایی نیز ادامه داشته باشد.

,

دییر کمیته فنی افزود: امیدوارم کاراته ایران در المپیک همچنان بدرخشد تا مدال های المپیک نیز به افتخاراتمان اضافه شود.

,

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در این دیدار گفت: در مسابقات لیگ جهانی لیسبون سهمیه دوم و مسابقات پاریس ان شاالله سومین سهمیه را کسب می کنیم تا با قدرت کامل در مسابقات المپیک حاضر شویم.

,

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: ملی پوشان کاراته کشورمان در المپیک و مسابقات جهانی و آسیایی با اقتدار مبارزه می کنند. این ورزشکاران مانند سربازان وطن پرچم کشورمان را در عرصه ورزش بالا نگه می دارند تا باعث اقتدار ایران اسلامی شوند.

,

دهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته آقایان کشورمان از ۱۶ فروردین ماه آغاز و تا ۲۴ فروردین در آکادمی‌ ملی المپیک برگزار خواهد شد.

,

اردوهای ملی پوشان کاراته ایران جهت حضور در رقابت های کاراته وان لیسبون که آخرین مرحله رقابت کسب سهمیه المپیک از طریق رنگینگ و همچنین پیکارهای پاریس که رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه