اخبار داغ

به دستور عزیزی‌خادم؛

تشکیل ستاد برنامه‌ریزی و پشتیبانی تیم ملی فوتبال/ همکاری ابعاد مختلف فدراسیون برای موفقیت تیم ملی

تشکیل ستاد برنامه‌ریزی و پشتیبانی تیم ملی فوتبال/ همکاری ابعاد مختلف فدراسیون برای موفقیت تیم ملی
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از تشکیل ستاد برنامه‌ریزی و پشتیبانی تیم ملی فوتبال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در خصوص تشکیل ستاد برنامه ریزی و پشتیبانی تیم ملی جهت رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت: این ستاد بنا به دستور عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال به منظور ساماندهی، برنامه ریزی و پیشتیبانی از تیم ملی فوتبال بزرگسالان به منظور حضور شایسته و مقتدرانه در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تشکیل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: ماموریت اصلی این ستاد حمایت‌های معنوی و مادی از فرصت جام جهانی برای افزایش همبستگی ملی، پشتیبانی‌های فنی‌ و تدارکاتی برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی2022 قطر است که با بر عهده داشتن این مسئولیت، از امروز کلیه اقدامات مربوط به آغاز جلسات و برنامه ریزی‌های مد نظر صورت گرفته و اعضای تشکیل دهنده ستاد مذکور از کمیته‌های بین الملل، روابط عمومی، امور پشتیبانی و خدمات، دپارتمان تیم‌های ملی، مرکز ملی فوتبال، حراست، پزشکی، تشریفات و کلیه عوامل مرتبط با برنامه ریزی‌های تیم‌های ملی هستند.

,

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد:  تدارکات پشتیبانی، هتلینگ، کمپ تمرینی و اسکان تیم ملی، خدمات پشتیبانی و کلیه موارد مرتبط با این ستاد سازماندهی و به صورت روزانه پیگیری خواهد شد تا در خصوص حمایت از تیم ملی در همه زمینه‌ها با یک برنامه‌ریزی مدرن، صحیح، قابل سنجش و اندازه گیری، تمامی موارد تحت نظر  قرار گرفته و در اسرع وقت چنانچه اگر موضوعی باشد، سریعا آن را حل و فصل نماییم.

,

قنبرزاده ادامه داد: تمام تلاش این ستاد این است که با یک برنامه‌ریزی اصولی تمهیدات لازم برای آسایش و تامین امکانات مورد نیاز تیم ملی مهیا شود تا شاهد حضوری مقتدرانه در مسابقات مقدماتی جام جهانی باشیم.

,

وی در پایان ضمن تشکر از حسن نظر رئیس فدراسیون فوتبال بر تشکیل این ستاد گفت: ستاد گزارش‌های خود را مستمرا در اختیار رئیس فدراسیون قرار خواهد داد و از ایشان بر اساس سیاستگذاری‌های فدراسیون فوتبال رهنمود‌های لازم را خواهد گرفت. در واقع این ستاد به دور از هرگونه حاشیه و صرفا در جهت حمایت از تیم ملی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا شاهد حضوری موفق و مقتدرانه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی پیش‌رو باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه