اخبار داغ

نماینده دامغان:

شیوع موج چهارم کرونا نتیجه بی مسئولیتی دولت است/ اجازه منع سفرها را ندادند

شیوع موج چهارم کرونا نتیجه بی مسئولیتی دولت است/ اجازه منع سفرها را ندادند
علی اکبر علیزاده گفت: شیوع موج چهارم کرونا نتیجه بی مسئولیتی و بی تدبیری دولت است و رییس جمهور به عنوان ریاست ستاد کرونا باید در این خصوص پاسخگو باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، خیزچهارم کرونا درحالی در کشور شروع شده است که بازهم نشان از آن دارد که سوءمدیریت ها کار را به اینجا کشانده است، سوءمدیریت به همراه منفعت طلبی وبی تدبیری دیگر واژه تکراری وخسته کننده ای از عملکر دولت یادهم است و آنچه که از همه دردآورتر و غم انگیز تر است بی ارزش بودن سلامت و جان مردم دراین میان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان  در گفت و گو با مرآت ضمن بیان اینکه رییس جمهور به عنوان ریاست ستاد کرونا مقصر صریح حادثه اخیر است، گفت: شیوع موج چهارم کرونا نتیجه بی مسئولیتی و بی تدبیری دولت است و مجلس از دو طریق در این موضوع ورود کرده است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص این موضوع در مجلس ایجاد شده است ،خاطر نشان کرد: عده ای از نمایندگان مطابق اصل 90 کمیسیون از رییس جمهور به دلیل مصوبات غیر کارشناسی در ستاد کرونا شکایت کردند.

,

وی در پایان تصریح کرد: در حالی که وزیر بهداشت به عنوان یک کارشناس و متخصص اعلام کرد که مردم باید در خانه بمانند و مقام معظم رهبری هم تاکید فرمودند بنابر نظر متخصصین امسال سفرنخواهم رفت، اما رییس جمهور در یک نظر غیرکارشناسانه با بیان جمله  "ما از پیک کرونا عبور کرده ایم" اجازه منع سفرها را ندادند و باید در این خصوص پاسخ گو باشد.

,

حال که تصمیمات تامل برانگیز ستاد کرونا باعث فاجعه مجدد در کشور شده است و خانواده های بسیاری را داغدارکرده است و از سوی دیگر داغ شدن کسب و کار کسبه و بازاریان بعد از تعطیلات عید متاسفانه محقق نشد، زمان آن رسیده است که دستگاه های مختلف، نمایندگان مجلس و مردم در یک مطالبه عمومی خواهان محاکمه این جنایت شوند و ناقوس رسوایی دولت را به صدا در آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه