اخبار داغ

سرمربیان مس و سایپا چه گفتند؟

ربیعی: نبود ۶ بازیکن اذیت‌مان می‌کند/ رحمتی: بحث برکناری صادقی صحت ندارد

ربیعی: نبود ۶ بازیکن اذیت‌مان می‌کند/ رحمتی: بحث برکناری صادقی صحت ندارد
مربیان دو تیم مس و سایپا پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: امیدوارم دوباره حضور آقای دست‌نشان را در کنار زمین شاهد باشیم و هرچه زودتر سلامتی ایشان بازگردد. ما هفته پیش بازی سختی با تراکتور داشتیم و چند بازیکن‌مان را نداشتیم و فکر می‌کنم با همه این مسائل بازی خوبی ارائه دادیم. طبیعی است که در تبریز مقابل تراکتور بازی کردن سخت است. در آن بازی به دنبال از کار انداختن مهره‌های جلویی تراکتور بودیم که موفق هم شدیم. برای ما کسب یک امتیاز در تبریز امتیاز بدی نیست هرچند می‌توانست ایده‌آل‌تر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به غیبت برخی از بازیکنانش به دلیل ابتدا به کرونا، عنوان کرد: فکر می‌کنم ما و خیلی از تیم‌ها در شرایط فوق‌العاده خاص قرار داریم، چون پیک کرونا بسیار بالاست. از همه می‌خواهم برای سلامت کل جامعه پروتکل‌ها را رعایت کنند. ما به غیر از مددی (مدیر رسانه تیم) دو بازیکن‌مان را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نخواهیم داشت. برای سلامتی هر سه آنها دعا می‌کنیم و امیدوارم زودتر به تیم اضافه شوند.
,
وی درباره دیدار با سایپا اشاره کرد: سایپا تیم خیلی خوبی است. ابراهیم صادقی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که یکی از سرمایه‌های باشگاهش است. خودم در سایپا در سمت‌های مختلف حضور داشته‌ام و به شأن و منزلت صادقی و زحماتی که او برای سایپا کشیده واقف هستم. می‌دانیم بازی سخت و پیچیده‌ای با این تیم خواهیم داشت. مطمئن هستم بچه‌‌ها مقابل این تیم با همت و تلاش و رعایت برنامه‌‌های تاکتیکی کار می‌کنند.
,
سرمربی مس رفسنجان گفت: برای بازی فردا محمد قاضی و محمد انصاری را قطعاً در اختیار نداریم و نورمحمدی نیز شرایط بازی را به طور کامل ندارد. نبود 5،6 بازیکن ما را خیلی اذیت خواهد کرد. با این وجود نگاه مثبتی به تیم دارم و می‌دانم بچه‌ها شرایط خوبی دارند و امیدوارم در مسیر تاکتیکی خود بهترین نتیجه را بگیریم.
,
ربیعی در خاتمه عنوان کرد: امیدوارم فردا هر دو تیم یک بازی جوانمردانه و خوبی را داشته باشند. خیلی خوشحالم که مقابل تیمی قرار می‌گیریم که برای من قابل احترام است و سرمربی بزرگی دارد. آینده سایپا را با ابراهیم صادقی خیلی درخشان می‌بینم. از تیمم می‌خواهم که نهایت دقت و همت را برای پروژه مهمِ «تیم بودن» در بازی فردا انجام بدهند تا بتوانیم دل مردم رفسنجان و هواداران‌مان را در این شرایط سخت شاد کنیم.
,
 
,
رحمتی: برکناری صادقی درست نیست
,
 
,
کیانوش رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی این هفته ما با مس رفسنجان است که تیمی پرمهره و با امکانات کامل بوده و این فصل با جذب بازیکنان خوب و تأثیرگذار، شرایط خوبی دارد. می‌دانیم آنها در چه لحظاتی از بازی خطرناک هستند و روی این نقاط کار کرده‌ایم. از طرفی می‌دانیم که خودمان در چه نقاطی قوی هستیم که روی این مسئله به خوبی متمرکز شدیم تا بتوانیم سه امتیاز یا حداقل امتیاز را کسب کنیم.
,
وی افزود: ما در این چند هفته نتایج خوبی نگرفتیم اما به لحاظ فوتبالی مشکلی نداریم. تیم ما امیدوار کننده فوتبال بازی می‌کند و بچه‌ها تا دقیقه 90 از جان و دل مایه می‌گذارند و به خوبی خلق موقعیت می‌کنند اما باید طلسم گل نزدن را بشکنیم و مشکل گلزنی را شاید از فردا بتوانیم حل کنیم.
,
مربی تیم فوتبال سایپا درباره شناختنش از تیم مس گفت: مس تیم خوبی است، کادر فنی خوبی دارد و بازیکنان زیادی که دست مربی را باز می‌گذارد تا در دقایق مختلف تاکتیک مختلف آن لحظات را داشته باشد. مس هم قطعاً در بازی خانگی خود دنبال سه امتیاز است که یک جاهایی کار ما را سخت و یک جاهایی کار ما را راحت می‌کند.
,
رحمتی همچنین درباره بحث اولتیماتوم به ابراهیم صادقی گفت: باشگاه سایپا و مدیرعامل محترم باشگاه و هیئت مدیره، حمایت خوبی از صادقی دارد. برنامه او سه ساله است و همین حالا ابوالفضل جلالی ما به تیم ملی دعوت شده و تعداد بازیکنانی مانند جلالی بیشتر می‌شود. هیئت مدیره ما هم فوتبالی نگاه می‌کند و کارشناسی به تیم ما می‌نگرد که می‌بینند تیم آقای صادقی فوتبال بازی می‌کند.
,
وی همچنین درباره اینکه شایعه شده این بازی آخر صادقی در سایپا خواهد بود و در صورت عدم کسب نتیجه باید از این تیم برود، تأکید کرد: یک‌سری افراد در فوتبال ما هستند که شایعه می‌سازند، اما مسئله‌ای که واقعیت دارد، چیزی درباره جابجایی آقای صادقی مطرح نشده است.
,
رحمتی درباره اینکه غایبان این تیم برای بازی مس چه کسانی هستند، اظهار داشت: رضا جعفری، فریبرز گرامی، طاها شریعتی و امید دره مصدوم هستند اما سایر بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. سعی می‌کنیم بازی خوب‌مان مقابل سپاهان را تکرار کنیم تا دست پر از رفسنجان برگردیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه