اخبار داغ

برای نخستین بار پس از انقلاب دوومیدانی میزبانی رقابتهای بین المللی است

علی نژاد: برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای از دوومیدانی خواهیم داشت/ باید بیش از پیش به رشد و اعتلای مادر ورزش‌ها اهمیت داد

علی نژاد: برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای از دوومیدانی خواهیم داشت/ باید بیش از پیش به رشد و اعتلای مادر ورزش‌ها اهمیت داد
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: از برگزاری مسابقات بین المللی دوومیدانی به میزبانی خراسان رضوی خوشحالم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در جریان مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی اظهار داشت: خوشحالم که افتخار برگزاری اولین رقابتهای فضای باز دوومیدانی بعد از انقلاب به استان خراسان رضوی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار داشت: مایه مباهات است که برای نخستین بار پس از انقلاب رشته دوومیدانی ایران در بخش بین المللی میزبانی رقابتها را برعهده گرفته و این افتخار بزرگ نصیب استان خراسان رضوی شده است.

,

وی گفت: قطعا در وزارت ورزش و جوانان در بحث مدیریت برنامه ریزی برای ورزش‌های قهرمانی، برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای از رشته دوومیدانی خواهیم داشت چرا که باید بیش از پیش به رشد و اعتلای مادر ورزش‌ها اهمیت داد.

,

وی ادامه داد: به رغم مشکلات موجود در بحث شیوع ویروس کرونا در جهان، با گام بزرگی که فدراسیون دوومیدانی برای با برگزاری این مسابقات بین المللی برداشته است، قطعا مسئولین وزارت ورزش و جوانان از این پس نیز نگاه ویژه‌ای به دوومیدانی خواهند داشت.

,

علی نژاد در پایان از شهرداری مشهد، علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی برای حمایت ویژه ای که در برگزاری این مسابقات داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه