اخبار داغ

مربیان مس و سایپا چه گفتند؟

ربیعی: تیم صادقی در لیگ می‌ماند/ رحمتی: دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم

ربیعی: تیم صادقی در لیگ می‌ماند/ رحمتی: دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم
مربیان تیم‌های مس و سایپا پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: به خاطر درگذشت آرتا منهاجی تسلیت می‌گویم. امیدوارم خدا به ایشان و خانواده‌اش صبر بدهد. به تیم سایپا هم خسته‌ نباشید می‌گوییم. به آقای ابراهیم صادقی و همکارانش و خسته نباشید و خدا قوت به تیم خودشان، بازی بسیار سخت و سنگین بود می‌دانستیم سایپا انتحاری بازی می‌کند و با چه انرژی امروز بازی کردند. تیم ما هم سعی کرد بر بازی حاکم شود. هر دو تیم بر روی یکدیگر پرس زیادی داشتند پرس‌های سنگینی در نیمه‌های زمین یا مرکز زمین انجام دادند و این باعث شد که میزان توپ‌های از دست رفته دو تیم زیاد باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در برخی جاها در نیمه اول توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و موقعیت ایجاد کردیم سایپا هم موقعیت داشت اما در اواخر نیمه اول به گل رسیدیم. در نیمه دوم به طور خودخواسته سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به بحث سرعت و انتقال بازی برویم. دو سه موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که 2-3 توپمان در پاس آخر از بین رفت. می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.
,
ربیعی ادامه داد: سایپا هم در انتهای بازی یک موقعیت گل داشت. بازی بسیار پرانرژی و پر از جنگندگی و دوندگی از سوی هر دو تیم بود که خوشحالم سه امتیاز این بازی را گرفتیم. با توجه به اینکه تیم ما در یک مسیر مشخص حرکت می‌کند.
,
وی در مورد تیم سایپا عنوان کرد:‌ به عنوان کسی که پنج سال در باشگاه‌ سایپا در سمت‌های مختلف حضور داشتم  این نحوه بازی تیم سایپا را خوب و بسیار قوی دیدم. همینجا به مدیران می‌گویم سایپا قطعاً در لیگ باقی خواهد ماند و چه بسا رتبه بسیار خوب بدست آورد، چرا که معلوم است ابراهیم صادقی بسیار درست عمل کرده و در ساختارسازی و برنامه‌ریزی‌های تیم درست عمل کرده است.
,
مربی مس ادامه داد: سیستم دفاعی تیم‌مان در نیمه دوم خیلی دچار مشکل شد که به دلیل چرخش بازی و فشار بازی نفرات میانی و مهاجمان سایپا بود. هدفم از این حرف این است که بگویم ابراهیم صادقی سرمایه بسیار گران‌بهایی برای باشگاه سایپا است. مطمئن هستم باشگاه سایپا کار بسیار درستی انجام می‌دهد به خاطر ثبات و صبوری که روی ایشان دارد و برنامه‌هایی که از ایشان سراغ دارم و افکار و آرمانی که می‌دانم برای مجموعه سایپا صادقی دارد،  آینده خوبی را برای سایپا متصورم. او دو دهه به عنوان بازیکن و دو سال به عنوان مربی در این باشگاه کار کرده است و برایش از صمیم قلب آرزوی توفیق و موفقیت می‌کنم.
,
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد گل سه امتیازی سلیمانی گفت: محمدرضا هم در بازی با تراکتور و هم در این بازی کاملاً در اختیار تیم بود و در چارچوب وظایفی که برایش تعیین کرده بودیم حرکت کرد گل خوبی هم زد. امیدوارم بتوانیم روند رو به رشد ایشان را با همدیگر ادامه بدهیم. ما مهاجمان خوب دیگری مثل محمد قاضی را داریم. مهاجم با تجربه‌ای مثل مهدی آوخ را داریم و امیدوارم هر سه این عزیزان بتوانند مثمرثمر و ثمربخش باشند.
,
وی افزود: می‌دانم در مورد داوری هم می‌خواهید سؤال کند؛ داور خیلی خوب با مسلط سوت زد. بازی بسیار سنگین بود هردو نیمکت روی برخی تصمیمات اعتراض‌هایی داشتند اما به نظرم داور خوب و با درایت و با تدبیر بازی را هدایت کرد و هیچ صحنه مشکل‌داری در این بازی نبود به ایشان خسته نباشید می‌گویم ما در  چند بازی از ناحیه داوری متضرر شده بودیم ولی واقعاً امروز داور خیلی مسلط به صحنه‌ها بود، وظیفه دارم از داور تعریف کنم. 
,
ربیعی با  اشاره به مربیان سایپا گفت: آقای صادقی، رحمتی و برجلو و در حقیقت تیم فنی سایپا مربیان بسیار خوبی هستند. کامل همه این عزیزان را می‌شناسم. رگه‌های فنی خیلی خوبی در تیم سایپا دیدم. آرزوی توفیق و سلامتی دارم.  از مردم کشورم می‌خواهم در این پیک چهارم کرونا تا می‌توانند موارد بهداشتی و پروتکل را رعایت کنند.  2-3 نفر اعضای تیم ما هم با این بیماری و ویروس مبارزه می‌کنند برای آنها آروز می‌کنم هرچه سریع‌تر سلامت خود را باز یابند. مردم برای سلامتی نادر‌دست‌نشان دعا کنند تا هر چه سریع‌تر حضورش را کنار زمین فوتبال شاهد باشیم.
,
 
,
رحمتی: دنبال رتبه تک‌رقمی هستیم
,
 
,
کیانوش رحمتی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل مس رفسنجان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازیکنان ما وحشتناک ناراحت هستند. در حالی که فکر می‌کنم این بهترین بازی سایپا بود و می‌توانستیم خیلی راحت گل بزنیم و با سه امتیاز از رفسنجان خارج شویم، باختیم.
,
 
,
وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم فشاری که روی تیم ما وجود دارد و افرادی که به دنبال منافع خودشان هستند در بازی ما هم تأثیرگذار است. مس مانند همیشه تیم بابرنامه‌ای بود، اما امروز تیم برتر میدان در هر دو نیمه ما بودیم.
,
مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه نظرش درباره داوری مسابقه چه بوده و آیا با این وضعیت سایپا می‌تواند در لیگ برتر بماند یا نه، گفت: داوری عالی بود. عرب‌براقی جزو بهترین داوران ماست. او داوری جوان، اما باتجربه است و همیشه قضاوت خوبی دارد. برای این داوران همیشه آرزوی موفقیت دارم. درباره وضعیت سایپا هم اصلاً به بحث سقوط فکر نمی‌کنیم و با این سبک بازی و تیمی که داریم، به رتبه تک رقمی هم فکر می‌کنیم و معتقدم با سه امتیاز از این وضعیت خارج می‌شویم. ما سه بازی راحت‌تر مقابل ماشین‌سازی، پیکان و پدیده داریم که دو بازی را در خانه و بازی با ماشین‌سازی را خارج از خانه برگزار می‌کنیم. قطعاً می‌توانیم در این بازی‌ها شرایط‌مان را بهتر کنیم. همانطور که گفتم ما به دنبال رتبه تک رقمی در جدول هستیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه