اخبار داغ

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قرعه‌کشی مسابقات برگزار شد/ فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قرعه‌کشی مسابقات برگزار شد/ فرنگی‌کاران ایران حریفان خود را شناختند
سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از فردا و به مدت 2 روز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات اوزان  55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم روز سه شنبه و مسابقات اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم روز چهارشنبه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
قرعه نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:
, قرعه نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:,
 
,
در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دیدار نخست به مصاف جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان ژانسیریک سارسنبایف از قزاقستان و داواباندی مونخ اردن از مغولستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 10 نفر حضور دارند.
,
 
,
در وزن 60 کیلوگرم که 10 شرکت کننده دارد، مهدی محسن نژاد در دور نخست با کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان مهداسد آلوستان از سوریه و مردان اله یاروف از ترکمنستان می رود.
,
 
,
در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول با اورماتبک آماتوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده مبارزه السعید از عراق و المورات تاسمرادوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و برنز المپیک از ازبکستان می رود. در این وزن 12 نفر شرکت کرده اند.
,
 
,
در وزن 67 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف وائل الاجامی از عراق می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان تسوچیکا شیمویامادا از ژاپن و آشو از هند کشتی خواهد گرفت.
,
 
,
در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با آزات سادیکوف از قزاقستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 9 نفر حضور دارند.
,
 
,
در وزن 77 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کرده اند، پژمان پشتام در دور اول با کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان حسین البیدهان از عراق و خلیل از فلسطین می رود.
,
 
,
در وزن 82 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود، مهدی ابراهیمی در گروه 2 با جالگاسبای بردیموراتوف از ازبکستان و کالیدین آسیکیف از قرقیزستان کشتی می گیرد. در این وزن 7 نفر حضور دارند.
,
 
,
در وزن 87 کیلوگرم که 10 کشتی گیر حضور دارند، ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول با نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان و کومار سونیل از هند می رود.
,
 
,
در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با علی الکابی از عراق کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان امیرجان جورایف از تاجیکستان و اولجاس سیرلیبای از قزاقستان می رود. در این وزن 9 شرکت کننده حضور دارند.
,
 
,
در وزن 130 کیلوگرم که 8 شرکت کننده دارد، علی اکبر یوسفی در دور نخست با مورات رامانوف از قرقیزستان مبارزه می کند و در صورت پیرزوی بر این کشتی گیر در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ناوین از هند و سهراب فاتویف از ازبکستان می رود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه