اخبار داغ

پس از یک جنایت انجام شد؛

واکنش فعالان توئیتر به روزه سکوت سلبریتی‌ها درباره حمله سایبری اسرائیل به نطنز/ ویزای آمریکا عامل لاپوشانی هنرمندنماهای کشور+تصاویر

واکنش فعالان توئیتر به روزه سکوت سلبریتی‌ها درباره حمله سایبری اسرائیل به نطنز/ ویزای آمریکا عامل لاپوشانی هنرمندنماهای کشور+تصاویر
سلبریتی‌هایی که برای کوچک‌ترین حوادث در غرب در شبکه‌های مجازی اعلامیه صادر کرده و اشک می‌‌ریزند؛ و یا از اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد برای جلب توجه دولت‌‌های غربی استفاده می‌کنند؛ نوبت به ملت ایران که می‌رسد، سکوت اختیار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ۲۲ فروردین‌ماه سال جاری بود که رژیم صهیونیستی در یک اقدام تروریستی سایت هسته‌ای نطنز را مورد حمله سایبری قرار داد، اقدامی که به گفته عراقچی معاون وزیر امور خارجه به طور مستقیم سلامت و امنیت مردم را مورد تهدید قرار می ‌دهد ومصداق بارز جنایت علیه بشریت تلقی می ‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
جنایت های رژیم صهیونیستی را می توان در سنواتگذشته هم مشاهده کرد به گونه ای که در سال ۹۹ طی یک عملیات تروریستی از سوی سرویس های جاسوسی ایالات متحده و رژیم صهیونیستی، دانشمند هسته ‌ای کشورمان محسن فخری ‌زاده ترور شده و به شهادت رسید.
,
 
,
با شهادت دانشمند هسته‌ ای کشورمان و حمله سایبری اسرائیل به نطنز مردم ایران به این جنایات واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند، البته در این بین بارها شاهد بوده‌ ایم که سلبریتی‌ ها، در مسائلی که کم‌ ترین ارتباط را با حوزه تخصص ‌شان دارد، موضع گرفته و اظهار نظر می‌کنند.
,
 
,
اما زمانی که از آنها انتظار می‌رود تا درباره موضوع مهمی که واکنش اغلب مردم کشور را در پی داشته، مواضع خود را روشن کنند، سکوت اختیار می‌کنند به گونه ای که در مورد حمله سایبری به نطنز هم همچون سایر مواردی که دشمن به کشور تعدی داشته است، مثل کبک سر در برف فرو برده و اظهار نظری نکنند.
,
 
,
 سلبریتی‌هایی که برای کوچک‌ترین حوادث در غرب در شبکه های مجازی اعلامیه صادر کرده و اشک می ‌ریزند؛ و یا از اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد برای جلب توجه دولت‌ های غربی استفاده می‌کنند؛ نوبت به ملت ایران که می‌رسد، سکوت اختیار می‌کنند. حتی مواضعشان در رابطه با حوادث و اتفاقات داخل کشور بوی غرب پرستی می‌دهد.
,
 
,
 گرچه بی ‌اعتنایی این جماعت به منافع ملی مدتهاست که برای مردم ثابت شده، اما به زعم خودشان با سکوت پیشه کردن در ماجرایی مثل ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان و امروز جنایت اسرائیل در نطنز، می ‌توانند وجهه‌ ای روشنفکرانه از خود نشان دهند.
,
 
,
در ادامه واکنش جمعی از فعالان توئیتری را درباره سکوت سلبریتی ها نسبت به حادثه نطنز مشاهده خواهید کرد:
,
 
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه