اخبار داغ

شطرنج قهرمانی کشور| مقصودلو قهرمان شد

شطرنج قهرمانی کشور| مقصودلو قهرمان شد
رقابتهای فینال شطرنج قهرمانی کشور با قهرمانی پرهام مقصودلو به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های فینال شطرنج قهرمانی کشور با برگزاری سه دور پایانی در فدراسیون شطرنج به پایان رسید و چهره شطرنجبازان برتر این دوره از مسابقات مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با توجه به نزدیک شدن به دور پایانی حساسیت بازی های دور سیزدهم دو چندان شد در مهمترین دیدارهای دور سیزدهم پرهام مقصودلو توانست مانی جاهدی را شکست دهد و صدرنشینی خود را تداوم ببخشد. پویا ایدنی آرش داغلی را شکست داد تا تعقیب‌کننده مقصودلو در این دوره از مسابقات باشد در دیگر دیدار مهم محمدامین طباطبایی و پوریا درینی به تساوی رضایت دادند.
,
دور چهاردهم رقابت‌های فینال شطرنج قهرمانی کشور در حالی برگزار شد که آرین غلامی توانست بردیا ویسی را شکست دهد تا جایگاه سومی خودش را تثبیت کند. همچنین پویا ایدنی توانست در مقابل احسان قائم مقامی به پیروزی برسد تا همچنان دنباله رو پرهام مقصودلو برای قهرمانی در این دوره از رقابت ها باشد.
,
دوره پانزدهم و آخرین مرحله فینال قهرمانی کشور عصر امروز در سالن مسابقات فدراسیون برگزار شد. پرهام مقصودلو صدرنشین این مسابقات در دور پایانی توانست با غلبه بر آرین غلامی فاتح این دوره از مسابقات شود و به جایگاه نخست این رقابت‌ها برسد.
,
پویا ایدنی که در این مسابقات رقیب سرسخت مقصودلو بود، در آخرین دیدار مقابل بردیا ویسی به تساوی رسید و جایگاه دوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد. آرین غلامی نیز در  این دوره از رقابت‌ها به جایگاه سوم دست پیدا کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه