اخبار داغ

پیرجهان:برای حضور در المپیک شرایط خوبی دارم/مسابقه دادن در ورزشگاه امام رضا(ع) حس فوق‌العاده ای داشت

پیرجهان:برای حضور در المپیک شرایط خوبی دارم/مسابقه دادن در ورزشگاه امام رضا(ع) حس فوق‌العاده ای داشت
رکورد‌دار دو۴۰۰ متر بامانع کشورمان گفت: با توجه به اینکه شرایط خوبی برای حضور در المپیک را دارم تمام تلاش خود را خواهم کرد تا بتوانم نتیجه مطلوبی نیز کسب نمایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی،مهدی پیرجهان قهرمان و رکورددار ماده ۴۰۰متر با مانع دو و میدانی  پیرامون برگزاری اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی گفت: خیلی خوشحال هستم که این رقابت‌ها برای اولین بعد از انقلاب در کشور ایران برگزار شد تا ورزشکاران آمادگی لازم را برای حضور مسابقات آتی کسب کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: سطح فنی این دوره از رقابت‌ها بالا بود و  با توجه به شیوع ویروس کرونا  شرکت کننده‌های خارجی زیادی نیز نتوانستند در این مسابقات حضور داشته باشند.
,
 
,
پیرجهان ادامه داد، در طی چند سال اخیر فاصله زیادی را با سایر رقبای ایرانی  ایجاد کردم، و به همین دلیل امیدوارم فدراسیون شرایطی را فراهم کند تا بتوانم در مسابقات بین‌المللی  بیشتری شرکت کنم.
,
 
,
وی در خصوص کسب سهمیه المپیک گفت: فدراسیون جهانی رنکینگ‌های دوومیدانی‌کاران را اعلام کرد و خوشبختانه در آخرین رنکینگ توانستم در جایگاه بیست و چهارم رنکینگ جهانی قرار بگیرم و امیدوارم با حفظ این جایگاه تا پایان زمان اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی دو و میدانی با استفاده از سهمیه رنکینگ جواز حضور در مسابقات المپیک را بدست آورم.
,
 
,
وی ادامه داد: چهل نفر برتر رنکینگ که از سوی فدراسیون جهانی معرفی شدند خواهند توانست جواز صعود به المپیک را کسب کنند و خوشبختانه من نیز شرایط خوبی برای حضور در این بازی‌ها دارم.
,
 
,
رکورددار دوی ۴۰۰ متر بامانع درباره شرایطش برای حضور در المپیک گفت: 
,
 
,
المپیک جای کمی نیست و ورزشکاران باید با تمام توان در این مسابقات‌ حضور داشته باشند، با این حال تمام تلاش خود را خواهم کرد تا در المپیک حضور داشته باشم و عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم.
,
 
,
پیرجهان چگونگی برگزاری جام‌امام رضا(ع) اظهار داشت: باید تشکر ویژه‌ای از  فدراسیون دوومیدانی داشته باشم که این چنین مسابقاتی را برگزار کردند و حمایت خوبی از ورزشکاران انجام دادند،  همچنین از تمامی دستندرکاران این رقابت‌ها در استان خراسان رضوی نیز به‌واسطه برگزاری مطلوب این پیکارها صمیمانه سپاسگزارم.
,
 
,
پیر جهان در پایان گفت:واقعا مسابقه دادن در ورزشگاه امام رضا(ع) حس فوق‌العاده ای داشت.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه