اخبار داغ

قلب دفاع السد، پاشنه آشیل‌شان است؛

بختیاری‌زاده: پرسپولیس به شخصیت تیمی بالایی رسیده/ فولاد برابر السد کار سختی دارد

بختیاری‌زاده: پرسپولیس به شخصیت تیمی بالایی رسیده/ فولاد برابر السد کار سختی دارد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فولاد برابر السد کار سختی دارد اما می تواند با یک آنالیز خوب و بازی متفکرانه ما را خوشحال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش بختیاری زاده، پیشکسوت و مربی فوتبال در تحلیل بازی فولاد برابر السد اظهار داشت: شاید 90 درصد بازیکنان تیم فولاد اولین تجربه بازیهای بین المللی شان باشد؛ اما امتیازی که فولاد برابر السد دارد، این است خوشبختانه بازی اول را با موفقیت و بسیار متفکرانه در تمام طول 90 دقیقه پشت سر گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی خاطرنشان کرد: از روزی که مسابقات باشگاه های آسیا آغاز شده است، تیم السد تیمی پرهزینه، پرامکانات و مدعی بوده است. این تیم مربی بین المللی دارد؛ مربی که به گفته خیلی از اصحاب رسانه شاید در 2، 3 سال آینده مربی تیم بارسلونا اسپانیا شود؛ همچنین حضور بازیکنان بسیار بزرگ در السد نشان می دهد که این تیم بسیار بزرگ و خطرناک است.
,
 
,
بختیاری زاده ادامه داد: فولاد برابر السد کار سختی دارد؛ اما می تواند با یک آنالیز خوب و بازی متفکرانه ما را خوشحال کند. کندی قلب دفاع، پاشنه آشیل السد است که نقطه قوت تیم فولاد در بازی قبل همین مسئله بود و ما می توانیم مجدداً با فشار آوردن به قلب دفاع حریف نتیجه خوبی کسب کنیم. 
,
 
,
وی در پیش بینی بازی پرسپولیس و الوحده امارات گفت: پرسپولیس در 2، 3 سال گذشته به شخصیت تیمی بسیار بالایی رسیده و حس برتری طلبی در اعضای این تیم به وجود آمده که ما می توانیم قهرمان آسیا شویم و این نکته مثبتی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه