اخبار داغ

مربیان ذوب‌آهن و پدیده چه گفتند؟

استکی: برای تقابل با پدیده تمرینات خاصی داشتیم/ نوازی: ذوب‌آهن می‌تواند سکوی پرتاب‌مان باشد

استکی: برای تقابل با پدیده تمرینات خاصی داشتیم/ نوازی: ذوب‌آهن می‌تواند سکوی پرتاب‌مان باشد
مربیان تیم‌های ذوب‌آهن و پدیده پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن استکی مربی تیم ذوب‌آهن درباره دیدار فردای تیمش مقابل پدیده خراسان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: ما بعد از بازی با صنعت نفت تمرینات خوبی انجام دادیم و تیم در شرایط روحی خوبی قرار دارد. مجتبی حسینی تمرینات خاصی را برای بازی با پدیده برنامه‌ریزی کرده است و یک بازی دوستانه هم انجام دادیم که از لحاظ فنی قابل قبول بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: ما فردا فقط قاسم حدادی‌فر را در اختیار نداریم و مابقی بازیکنان حضور دارند. پدیده هم تیم خوبی است. رحمتی تیم جوانی را در نیم‌فصل دوم راهی مسابقات کرده و بازی‌های خوبی انجام داده‌اند. امیدوارم بازی‌ تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و ما بتوانیم امتیازات لازم را از این مسابقه کسب کنیم.
,
 
,
نوازی: ذوب‌آهن می‌تواند سکوی پرتاب‌مان شود
, نوازی: ذوب‌آهن می‌تواند سکوی پرتاب‌مان شود,
 
,
محمد نوازی درباره دیدار فردای تیم پدیده مقابل ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر گفت: درست است در بازی رفت مقابل ذوب‌آهن نتیجه گرفتیم، اما در بازی جام حذفی مقابل این شکست خوردیم اگر چه حق‌مان باخت نبود و همه دیدند. به هر حال جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و ادامه لیگ و بازی فردا مقابل ذوب‌آهن برای ما مهم است.
,
وی افزود: شرایط بچه‌ها در چند بازی اخیر فوق‌العاده خوب بوده، حتی مقابل پرسپولیس و صنعت نفت آبادان. فکر می‌کنم بازی با ذوب‌آهن می‌تواند فرصت خوبی برای پرتاب ما در جدول باشد. خدا را شکر شرایط تیم‌مان خوب است و تمرینات‌مان را برای این مسابقه انجام دادیم.
,
مربی پدیده تصریح کرد: میلاد فراهانی از بازی فردا محروم است ولی مشکلی نداریم و جوان‌هایی داریم که جایگزین او شوند. مهم‌ترین نکته این است که می‌توانیم سه امتیاز را در بازی خانگی بگیریم. بچه‌ها انگیزه خوبی دارند و تمرینات خوبی داشتیم و نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن را شناسایی کردیم. نقاط قوت خودمان را تقویت کردیم و با عملکردمان که در تمرینات داشتیم، شرایط‌مان بهتر است. امیدوارم فردا سه امتیاز را بگیریم و با خیال راحت به بازی با استقلال که بعد از تعطیلی لیگ برگزار می‌شود، فکر کنیم.
,
نوازی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش به دلیل شرایط کرونایی مشکلی داشته است یا خیر؟ گفت: یکی، دو مورد کوچک داشتیم که آنها هم مشکلی ندارند و همه بچه‌ها برای بازی فردا سرحال هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه