اخبار داغ

السد باید خوشحال باشد؛

سسما: بعد از تساوی با السد احساس تلخ و شیرینی داریم/ ناپخته و بی‌تجربه بودیم

سسما: بعد از تساوی با السد احساس تلخ و شیرینی داریم/ ناپخته و بی‌تجربه بودیم
مربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: تا آخرین لحظه برنده بودیم، حریف ما بود که مساوی کرد و به همین خاطر باید خوشحال باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسو سسما در نشست خبری بعد از دیدار فولاد مقابل السد قطر که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: احساسی که داریم یک احساس تلخ و شیرین است. مساوی با السد نتیجه بدی نیست، اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعاً اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم، می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم. در زمین خیلی راحت بازی کردیم. وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را می‌بردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره عملکرد فولاد در نیمه نخست هم گفت: در 25 دقیقه اول، بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار آوردند. 15 دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

,

مربی فولاد همچنین راجع به نیمه دوم بازی اضافه کرد: در نیمه دوم با تمرکز و اعتمادبه‌نفس به زمین آمدیم و موقعیت‌های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متأسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم فولاد قدردانی می‌کنیم،‌ چرا که هرچه در وجودشان بود، ارائه کردند.

,

«نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم.»، سسما با بیان این جمله یادآور شد: کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم. بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برای‌شان تجربه خواهد شد. همانطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست، چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم. ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آنها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند.

,

وی در پایان تصریح کرد: قدم به قدم به جلو می‌رویم. بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این شش بازی‌ نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه