اخبار داغ

رئوفی: رکوردها ما را به کسب سهمیه کانو امیدوار می‌کند

رئوفی: رکوردها ما را به کسب سهمیه کانو امیدوار می‌کند
ورزشکار تیم ملی کانو بانوان کشورمان با اشاره به شرایط مناسب اردو و تمرینات گفت: همه تلاشمان را برای به دست آوردن نتیجه‌ای تاریخی به کار می‌گیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آتنا رئوفی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: همه مردم دنیا در این روزهای کرونایی شرایط سختی را تحمل می کنند. ورزشکاران نیز با توجه به محدویت های ایجاد شده شرایط تمرینی سختی دارند و شاید آن‌طور که باید تمرینات را پشت سر نمی‌گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: خوشبختانه در چند ماه گذشته فدراسیون توانسته شرایطی مناسب در این وضعیت کرونایی برای ما فراهم کند تا با خیالی آسوده به تمرینات ادامه دهیم و برای کسب نتیجه‌ای تاریخی خود را آماده کنیم.
بانوی ملی پوش کشورمان با اشاره به سال‌های گذشته گفت: المپیک آرزو هر ورزشکاری است و از سال های پیش که در این مسیر پارو می‌زدم و تمریناتم را هر روز پیگیری می‌کردم برای حضور در المپیک و رویدادهای بزرگ تلاش می‌کردم. حالا فرصت حضور در المپیک و کسب نتیجه ای تاریخی فرار رسیده است و با روحیه‌ای بالا و شرایطی مناسب در مسابقات کنار رقبا حضور پیدا می‌کنم و برای پشت سر گذاشتن آن‌ها با تمام توان پارو خواهم زد.
رئوفی گفت: رکورد هایی که در تست های مختلف به ثبت رسانده ایم در ما امید به کسب سهمیه حضور در بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا را بیشتر می کند. در این روزهای پایانی، آخرین تمریناتمان را نیز پشت سر می گذاریم و برای اعزام به مسابقات آماده می شویم.
وی افزود: امیدوارم شرایط قرنطیه در تایلند طوری باشد که بتوانیم در آن روزها آمادگی خود را حفظ کنیم و به چالش خاصی برنخوریم. چرا که سال ها برای رسیدن به این مسابقه تلاش کردیم و اکنون که برای بالا بردن پرچم کشور عزیزمان در این مسابقه مهم آماده ایم، نمیخواهیم حتی یک درصد از شادی ای که میتوانیم در این روزها به مردم عزیز کشورم هدیه دهیم کم شود.
رئوفی در پایان گفت: از فدراسیون برای حمایت‌ها سپاسگزارم و از مردم عزیز کشورم میخواهم برایمان دعا کنند تا بتوانیم با دعای خیر آنها به بهترین نتیجه دست یابیم.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه