اخبار داغ

پیگیری اردوی تیم والیبال نوجوانان در قرنطینه آکادمی

پیگیری اردوی تیم والیبال نوجوانان در قرنطینه آکادمی
اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران، جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال جهان – تهران از شنبه با حضور 21 بازیکن در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوهای تمرینی نوجوانان کشورمان که پس از مراحل تست‌گیری سال گذشته، از ابتدای سال جاری آغاز شده است، از روز شنبه 28 فروردین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه کرونا با حضور 21 بازیکن در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
برنامه‌های تمرینی اردونشینان از سوی کادر فنی تیم نوجوانان به‌صورت دوره‌های هفت‌روزه طراحی شده است که به گفته مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر ایران، پس از طی دو دورۀ هفت‌روزه تعداد بازیکنان حاضر در اردو به 18 نفر می‌رسد.
,
 
,
با توجه به تعطیلی و کاهش تردد در محدوده آکادمی المپیک، نوجوانان ایران هم‌اکنون در شرایط مناسبی به‌لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی ویژه کرونا قرار دارند. ضمن اینکه هیچ‌یک از آنان اجازه خروج از اردو را ندارند. همچنین ملاک و مجوز حضور در اردو، منفی‌بودن تست کروناست و به همین منظور از تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان حاضر در اردو به تناوب تست گرفته می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه