اخبار داغ

استقلال 5 - الاهلی 2

لیگ قهرمانان آسیا| استقلال قلعه سیاه سعودی را به توپ بست/ آبی ها حریف را اهلی کردند!

لیگ قهرمانان آسیا| استقلال قلعه سیاه سعودی را به توپ بست/ آبی ها حریف  را اهلی کردند!
استقلال در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی آتشبازی به راه انداخت و یک برد پرگل را جشن گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا 2021 در گروه C با تیم های الاهلی عربستان، الدحیل قطر و پلیس عراق همگروه است، در نخستین بازی خود به مصاف الاهلی میزبان رفت. تیمی که در لیگ عربستان شرایط خوبی ندارد و با امید جبران مافات به آسیا آمده.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
استقلال اما بعد از تغییرات در کادر فنی با شرایطی تفاوت پا به آسیا گذاشته تا ناکامی فصل گذشته را جبران کند. با این شرایط این استقلال بود که در خانه حریف بازی را برتر آغاز کرد و توپ را به زمین میزبان برد و خیلی زود به گل رسید. روی یک ضربه ایستگاهی روی ریباند این فرشید اسماعیلی بود که در دقیقه 5 دروازه میزبان را گشود. بعد از این گل الاهلی که نمی خواست بازنده باشد، جلو کشید و با حرکات مشجر و سوما دو مهاجم نامدار خود استقلال را در منگنه قرار داد که نتیجه آن یک ضربه پنالتی بود که سوما در دقیقه 27 آن را به راحتی گل کرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.
,
 
,
استقلال نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و بازی را کاملا به زمین حریف برد و بعد چند موقعیت خطرناک با ضربه محمد نادری در دقیقه 55 مزد برتری خود را گرفت. بعد از این گل همانند نیمه نخست الاهلی جلو کشید تا گل خورده را جبران کند اما این استقلال بود که روی ضدحمله به گل سوم رسید. در دقیقه فرار مطهری از سمت راست تا محوطه تا جریمه ادامه یافت و پاس عرضی رو در دهانه دروازه به قایدی با بغل پای او گل سوم استقلال را رقم زد.
,
 
,
بعد از این گل الاهلی که چیزی برای از دست دادن نداشت، یکپارچه حمله شد و بازی را کاملا به زمین استقلال بود و همین موقعیت های خطرناکی را روی دروازه استقلال رقم زد که عمر السوما در دقیقه 79 یکی از گلهای خورده را جبران کرد و در حالی که برای گل تساوی به آب و آتش می زد، مهدی قایدی در دقیقه در دیقه 85 با یک شوت  ناگهانی به زیبایی دروازه میزبان را گشود تا آب سردی را به پیکر الاهلی بریزد. چند ثانیه بعد گل پنجم از راه رسید. مدافع الهالی شیخ دیاباته را درون هیجده قدم متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و دیاباته به آسانی گل پنجم را به ثمر برساند و با یک برد پرگل و تماشایی گام نخست را مقتدرانه در آسیا بردارد.
,
 
,
 
,
هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گروه C/ جمعه؛ 1400/01/26؛ ساعت 00:45/ ورزشگاه الجوهره جده/ بدون تماشاگر
,
داور: داور: احمد فیصل (اردن) – کمک ها: احمد مؤنس و محمد بکار (اردن)
,
 
,
 
,
استقلال 5
, استقلال 5, استقلال 5,
گلها: فرشید اسماعیلی (5)، محمد نادری (55)، مهدی قایدی (66 و 85) و شیخ دیاباته (88، پنالتی)
,
 
,
الاهلی 2
, الاهلی 2,
گلها: عمر السوما (27، پنالتی و 79)
,
 
,
استقلال:
, استقلال:, استقلال:,
رشید مظاهری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد نادری (90+1، سبحان خاقانی)، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی (86- مهدی مهدی پور)، سعید مهری (46- آرش رضاوند)، هروویه میلیچ (68- شیخ دیاباته)، ارسلان مطهری، مهدی قایدی
,
سرمربی: فرهاد مجیدی
,
 
,
الاهلی:
, الاهلی:,
محمد العویس، معتز هوساوی، محمد آل فتیل، عبدالباسط هندی، عبدالله حسون، نوح الموسی (46- علی الاسمری)، ادریس فتوحی، سلمان المؤشر، الساندرو میتریتا، عبدالرحمن غریب، عمر السوما
,
سرمربی: ریکامپ
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه