اخبار داغ

تعویض‌های ما تاکتیکی بود

مجیدی: در هر دو نیمه از الاهلی برتر بودیم/ هنوز اتفاقی رخ نداده، بازیهای بسیار سختی داریم

مجیدی: در هر دو نیمه از الاهلی برتر بودیم/ هنوز اتفاقی رخ نداده، بازیهای بسیار سختی داریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم و به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: به تیم الاهلی خسته نباشید می‌گویم و به بازیکنانم به خاطر برد تبریک. ما در هر دو نیمه، تیم برتر میدان بودیم و به خوبی حریف را آنالیز کرده بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: بازیکنان من به بهترین نحو کار کردند و توانستیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم. امیدوارم در دیدارهای آینده هم با همین کیفیت بازی کنیم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا بازیکنانش در نیمه دوم از نظر بدنی دچار مشکل شدند که مجبور به تعویض شد، گفت: دلیل تعویض‌ها این نبود. تعویض‌های ما تاکتیکی بود و بازیکنانی که به عنوان نفرات تعویضی وارد زمین شدند، با کیفیت کار کردند و باعث شدند تیم ما بیشتر صاحب توپ شود و بازی را در اختیار بگیرد.
,
 
,
مجیدی در پاسخ به اینکه چه فکری از آینده این گروه دارد، عنوان کرد: هنوز چیزی قابل پیش بینی‌ نیست چون دیدارهای بسیار سختی داریم. هیچ اتفاقی رخ نداده و فقط یک بازی را با کیفیت خوب با پیروزی پشت سر گذاشتیم. امشب من و بازیکنانم بابت این برد خوشحال هستیم و از فردا روی بازی با الشرطه تمرکز می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه