اخبار داغ

رسانه ایتالیایی: طارمی مروارید خلیج فارس / روایت داستانی از بوشهر تا سویا

رسانه ایتالیایی: طارمی مروارید خلیج فارس / روایت داستانی از بوشهر تا سویا
یک سایت ایتالیایی به روایت زندگی مهدی طارمی از بوشهر تا گل خیره کننده او در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و این ستاره ایرانی را مروارید خلیج فارس دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت ایتالیایی پس از درخشش مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا به تمجید از ستاره بوشهری پرداخت و از این بازیکن به عنوان مروارید خلیج فارس نام برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
numero-diez در گزارشی از داستان زندگی طارمی صحبت کرد و ستاره ایرانی را مروارید خلیج فارس دانست. در زیر گزارش این سایت ایتالیایی از درخشش مهدی طارمی در فوتبال و به خصوص گل زیبای او در لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده کنید:
,
 
,
شهر بوشهر مشرف به سواحل جنوب غربی ایران در خلیج فارس است. جامعه‌ای با حضور بیشتر ماهی گیران و با ۱۶۶۳۷۳ نفر سکنه از میان آنها، یک مهاجمی کشف شده است که این هفته تمام ارزش خود را ثابت کرد. مهدی طارمی با ۱.۸۷ متر قد به بخت اول پورتو و کونسیساو بدل شد.
,
 
,
مهمترین ویژگی طارمی قدرت فیزیکی اوست و بندر باعث شده تا او یکی از عناصر کلیدی گلزنی خود را پیدا کند. او اکنون به مانند یک فانوس دریایی در وسط دریا است و به یک پناهگاه امن بدل شده است. کونسیساو بسیار زیاد به او تکیه دارد و می‌داند که بازیکنش با اینکه شاید تکنیکی‌ترین بازیکن تیمش نباشد ولی اگر در نزدیکی دروازه توپ را در اختیار گیرد، گل های مهم به ثبت خواهد رساند.
,
 
,
او از شاهین تا ریوآوه، از پرسپولیس تا پورتو، از ایران تا پرتغال برای تیم‌ها گلزنی کرده است. در شاهین در ۷ مسابقه یک گل زد، و در ایران جوان در ۲۲ بازی ۱۲ گل به ثبت رسانید. در پرسپولیس در ۸۷ بازی، ۴۵ گل به ثبت رساند و در لیگ قطر و در باشگاه الغرافه نیز در ۳۰ مسابقه ۱۳ گل وارد دروازه حریفان کرد.
,
 
,
طارمی به پرتغال آمد و در ۳۰ مسابقه برای ریوآوه ۱۸ گل زد و اکنون نیز در ۲۶ مسابقه برای پورتو، ۱۰ گل و ۱۰ پاس گل را به ثبت رسانده است. در ۹سال اخیر همیشه تعداد گل‌های او به عدد ۲ رقمی بدل شده است.
,
 
,
او این هفته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی در سویا و ورزشگاه سانچس پیس خوان، پس از این همه سال نشان داد که چقدر توانایی‌های بزرگ دارد. همانگونه که گزارشگر برزیلی گفت: این گل برای صعود پورتو کافی نیست ولی عجب گلی زد مهدی طارمی.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه