اخبار داغ

یادداشت//

از نطنز تا وین

از نطنز تا وین
یکشنبه بود که خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف خبر از یک خرابکاری در سایت اتمی نطنز دادند، اتفاقی که تروریسم هسته‌ای معرفی شد و رژیم صهیونیستی عامل این خرابکاری معرفی شد، اما پس از این اتفاق مردم و جریانات انقلابی خواستار پاسخ و انتقام از رژیم صهیونیستی شدند و معتقد بودند اولین پاسخ بایستی قطع مذاکرات وین باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امین محمدی مسئول مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در یادداشتی که در اختیار « شیرازه» قرار داد، نوشت: یکشنبه بود که خبرگزاری ها و رسانه های مختلف خبر از یک خرابکاری در سایت اتمی نطنز دادند، اتفاقی که تروریسم هسته ای معرفی شد و رژیم صهیونیستی عامل این خرابکاری معرفی شد. اما پس از این اتفاق مردم و جریانات انقلابی خواستار پاسخ و انتقام از رژیم صهیونیستی شدند و معتقد بودند اولین پاسخ بایستی قطع مذاکرات وین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
اما از سوی دیگر دولتی‌ها و رسانه‌های منتسب به آنها و جریانات غربگرا و اصلاح‌طلبی قطع مذاکرات وین را پاسخی در خور ندانستند و حتی گفتند با قطع مذاکرات یک سیلی دیگر به خودمان زدیم و انتقام را باید مسئولان نظامی و نظامی‌گری ایران دهد، این آقایان که اثبات شد از حافظه صحیحی برخوردار نیستند یادشان رفته که روزگاری نه چندان دور می‌گفتند چرا در مذاکرات موشک می‌ساختید و روی آن شعار می‌نوشتید، و این اعمال موجب تضعیف ما در مذاکرات می‌شد.
,
 
,
اولاً که ساخت موشک و قدرت نظامی قطعا امتیازی شگرف برای مذاکرات بود و ثانیاً آیا طبق منطق شما نباید این اقدامات تروریستی که شامل زدن کشتی ما در دریای سرخ هم می‌شود بایستی موجب قطع مذاکرات شود؟
,
 
,
اما؛ پس از مدتی که غربگرایان نداشتن کفایت خود را بار دیگر به مردم اثبات کردند، رهبر معظم انقلاب طی سه اقدام بزرگ ضربه مهلکی را به پیکره رژیم صهیونیستی وارد کردند: ۱- آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی ۲- حمله موشکی به کشتی اسرائیلی در فجیره ۳- انهدام پایگاه شنود و جاسوسی موساد در شمال عراق و هلاکت تنی چند از صهیونیست‌ها به علاوه افسر ارشد موساد تا بار دیگر رهبری و نیروهای نظامی کشور ضعف دولت را جبران کنند.
,
 
,
البته بایستی آگاه باشیم که این اقدامات اسرائیلی برای ادامه روند مذاکرات است، بدین معنا که طرف مقابل ظاهراً بگوید از مذاکرات راضی نیست و این مذاکرات مثلاً به سود ایران است، در حالیکه ما شاهد آن هستیم که مذاکره کنندگان دولت به سادگی به دنبال گذشتن از خط قرمزها هستند و به جای لغو تمامی تحریم ها از هسته‌ای تا حقوق بشر و ... تنها به دنبال لغو تحریم های ترامپی (تحریم های وضع شده توسط ترامپ) هستند و برای آن نیز حاضر به دادن امتیازات کلان اند، که شائبه های انتخاباتی بسیار نیز به آن وارد است.
,
 
,
در نهایت به افشای جزئیاتی از خسارات های حادثه نطنز توسط علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس:‌
,
 
,
۱-در اتفاق اخیر چندین هزار سانتریفیوژ از رده خارج شد!‌ 
,
 
,
۲-بخشی از تاسیسات را برای تعمیر به خارج از کشور می‌فرستند و آن قطعات با 300 پوند مواد منفجره بر می‌گردد و سیستم امنیتی توجهی نمی‌کند.
,
 
,
اخیرا نمایندگان از برخی تاسیسات بازدید داشتند؛ بعد از بازدید از میزان خسارات وارد شده خون گریه می کردن،. بخشی از تأسیسات کاملاً تعطیل شده و از بین رفته است.
,
 
,
انتهای پیام/ح/ر
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه