اخبار داغ

کشتی آزاد قهرمانی آسیا| سرلک، قیاسی، سوادکوهی و شعبانی به دیدار نیمه نهایی راه یافتند

کشتی آزاد قهرمانی آسیا| سرلک، قیاسی، سوادکوهی و شعبانی به دیدار نیمه نهایی راه یافتند
در نخستین روز از سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در قزاقستان سرلک، قیاسی، سوادکوهی و شعبانی به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز و با برگزاری مسابقات اوزان اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

,

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر صفر از سد محمد بیلال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرلک در این مرحله مقابل یوتو تاکشیتا از ژاپن قرار می گیرد.

,

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 کریم حوجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل علی بیک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قیاسی در این مرحله به مصاف تاکوتو اوتوگورو قهرمان جهان از ژاپن می رود.

,

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین حسینی دور دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل کاران از هند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله یک چهارم نهایی، حسینی از دور رقابت ها کنار رفت.

,

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر از سد ریوکی یوشیدا از ژاپن گذشت. وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه 14 بر 10 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل گلیم جان یوزربایف از قزاقستان قرار می گیرد.

,

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مین وون سئو از کره جنوبی با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف ساتیوارت کادیان از هند می رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه