اخبار داغ

پیگیری در کارهای اداری کند و زمانبر است؛

موسوی: پاداش تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد/ برای بازگشت تیم ملی به رنکینگ با فیفا نامه‌نگاری کردیم

موسوی: پاداش تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد/ برای بازگشت تیم ملی به رنکینگ با فیفا نامه‌نگاری کردیم
نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبالگفت: پاداش تیم ملی فوتسال بانوان بالاخره پس از پیگیری‌های انجام شده، پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیده شهره موسوی، نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در خصوص بازگشت تیم ملی فوتبال بانوان به رنکینگ جهانی، اظهار داشت: متأسفانه دی ماه سال گذشته پس از اعلام رده‌بندی برترین تیم‌های ملی دنیای فوتبال، مشخص شد که بانوان ایرانی به دلیل دوری از مسابقات و عدم فعالیت، جایی در میان تیم‌های دنیا ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: بر همین اساس بلافاصله پس از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تصدی سمت جدید اعلام کردم اولویت فدراسیون و همه ما بازگرداندن تیم ملی فوتبال بانوان به رنکینگ فیفاست. خوشبختانه پیگیری‌های فدراسیون فوتبال و مکاتبات ما به همراه اعلام برنامه‌های اردویی و بازی‌های تیم ملی بانوان، مثمر ثمر واقع شده و این تیم شایسته به رنکینگ فیفا بازگشت.

,

نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال همچنین با اشاره به پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان، یادآور شد: 10 اسفند انتخابات فدراسیون برگزار شد و تا وقتی مستقر شدیم به تعطیلات عید خوردیم، اما پیگیری در کارهای اداری کند و زمانبر است. بعد از عید نوروز هم تعطیلات آغاز شد، اما خدا را شکر توانستیم به قول و وعده خود وفا کرده و پاداش بانوان پرتلاش و افتخارآفرین تیم ملی فوتسال را پرداخت کنیم. البته کسانی که با من کار کرده‌اند خوب می‌دانند اهل وعده دادن نبوده و نیستم و اگر حرفی بزنم یا قولی بدهم پای آن خواهم ایستاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه