اخبار داغ

پیام گونتچاروف به رضایی و صدقی؛ مشتاقانه منتظر حضور هاکی روی یخ ایران در مسابقات بین المللی IIHF هستم+عکس

پیام گونتچاروف به رضایی و صدقی؛ مشتاقانه منتظر حضور هاکی روی یخ ایران در مسابقات بین المللی IIHF هستم+عکس
عضو شورای فدراسیون جهانی هاکی روی یخ (IIHF) و نایب رییس فدراسیون هاکی روی یخ بلاروس به رییس فدراسین و رییس انجمن اسکیت هاکی ایران پیام تبریکی ارسال کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، سرگی گونتچاروف عضو شورای فدراسیون جهانی هاکی روی یخ و نایب رییس فدراسیون هاکی روی یخ بلاروس، طی پیامی از رییس فدراسیون اسکیت و رییس انجمن اسکیت هاکی ایران به جهت برگزاری اولین دوره مسابقات هاکی روی یخ در ایران تشکر نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در متن پیام آمده است:

,

جناب آقای بهمن محمدرضایی عزیز،

,

جناب آقای کاوه صدقی عزیز،

,

دوستان عزیز،

,

به من اجازه دهید به شما تبریک عرض کنم که علی رغم چالش های موجود، اولین مسابقات قهرمانی کشوری اسکیت هاکی روی یخ را در رده های مردان و زنان با موفقیت انجام دادید و یک قدم قوی دیگر برای دستیابی به عضویت کامل IIHF برداشتید!

, IIHF,

عزم راسخ و سخت کوشی شما با هدف توسعه اسکیت هاکی روی یخ در ایران، در چنین فضایی باعث خوشحالی است و من مشتاقانه منتظر دیدن تیم های ملی ایران در مسابقات بین المللی IIHF هستم.

, IIHF,

همچنین دیدن شما در میان شرکت کنندگان در مکالمات مختلف IIHF آنلاین بسیار خوشحال کننده بود و امیدوارم به زودی بتوانیم به صورت حضوری ملاقاتی داشته باشیم و در مورد توسعه اسکیت هاکی روی یخ صحبت کنیم و تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم.

, IIHF,

ارادتمند شما، سرگی گونتچاروف

,

عضو شورای IIHF و نایب رئیس IHA بلاروس

, IIHF, IHA, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه