اخبار داغ

ورود گروه های جهادی به عرصه مطالبه گری؛

بانکها باید مستقیما وارد فرآیند تولید شوند نه اینکه فرآیند قانون محور داشته باشند/دغدغه مدیران نباید فقط ارتقای سطح اداری باشد

بانکها باید مستقیما وارد فرآیند تولید شوند نه اینکه فرآیند قانون محور داشته باشند/دغدغه مدیران نباید فقط ارتقای سطح اداری باشد
نشست مطبوعاتی و رسانه ای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با موضوع ورود گروه های جهادی به عرصه مطالبه گری در ساختمان شورای سیاسیت گذاری ائمه جمعه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، در راستای شعار سال تولید، پشتیبانی، مانع زدایی ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر همدان به بررسی مشکلات کارخانه زمرد آسیا ملایر که یکم اردیبهشت ماه به مزایده گذاشته می شود پرداخت تا شاید شاهد افزایش تعداد بیکاران نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شرکت «زمرد آسیا» حدود ۴۰ سال است که در ملایر کار تولید در حوزه یخ‌سازی، آبمیوه، دلستر و کشمش را انجام می‌دهد و به علت پرداخت نکردن بدهی های بانکی و مشکلات مالی یکم اردیبهشت ماه به مزایده گذاشته می شود.

,

حجت‌الاسلام یاسر مظاهری دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در جمع اصحاب رسانه و گروه های جهادی گفت: امر به معروف نسبت به فرابض دیگر بسیار عظیم است و فرایض دیگر نسبت به امر معروف و نهی از منکر اقامه می گردد.

,

وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود شاهد مشکلاتی نخواهیم بود و فساد از جامعه برچیده می شود و تا می توانیم در احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم و ضرورت جامعه ما امروز احیای امر به معروف است.

,

مظاهری تاکید کرد: ستاد امر به معروف انچه که برایش مهم است بحث مطالبه گری از مسئولین است و رهبری در یک جمله می فرمایند امر به معروف و نهی از منکر جلوه های گوناگونی دارد و یکی از آنها مطالبه گری از مسئولین است.

,

وی افزود: بنابراین گروه های مطالبه گری مجوز دریافت کردند تا به این حوزه بپردازند و عملکرد مسئولین در تضعیف و تقویت نظام بسیار مهم است و بزرگترین معروف تقویت نظام است و اگر مسولی در وظایف خودش کوتاهی کند طبیعتا نوع نگاه مردم به نظام فرق می کند.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: گروه های مطالبه گری در عملکرد مسئولین ورود پیدا کردند تا به نتایج خوبی برسیم و نفع آن برای خود مردم است و تنها راه نجات کشور مطالبه گری است و باید زودتر آغاز می کردیم.

,

محمد رضا صبوری مسئول گروه مطالبه گری سدید با اشاره به اشتغالزایی کارخانه زمرد آسیا با اشتغالزایی تعداد زیادی از سال 1388گفت: این شرکت  باسابقه چهل‌ساله در تولید و صادرات فرآوری کشمش، خشکبار و تولید انواع نوشیدنی ماءالشعیر، آبمیوه و یخ‌سازی در شهرستان ملایر فعال است که دچار مشکلات مالی شده و در یکم اردیبهشت ماه به مزایده گذاشته می شود.

,

, ,

وی افزود: این شرکت دو فقره تسهیلات 830 میلیون تومانی و500 میلیون تومانی از بانک ملی برای توسعه دریافت کرده است  که به علت تحریم‌های متععد و نوسانات ارزی  قادر به بازپرداخت سود، جرائم پلکانی و مرکب بانک مذکور نشده است.

,

صبوری عنوان کرد: جهاد یک پتانسیل عظیم است و باید در رویکرد اقتصادی ما ورود پیدا کند تا شاید شاهد بیکار شدن عده زیادی نباشید و افزایش گروه های مطالبه گر و بازخواست مسئولین که تا کی فقط به ارتقا سطح اداری مجموعه خود فکر می کنند

,

وی تاکید کرد: بانکها باید مستقیما وارد فرآیند تولید شوند نه تنها فرآیند قانون محور داشته باشند و قاعدتا نظام ارتقا در بانکداری ما تاثیر گذار خواهد بود

,

صبوری گفت: مسولین هیچ دغدغه ای به موارد ندارند چرا که زیر ساخت مناسبی نداریم و باید سعی کنیم جهادی ورود پیدا کرده تا کمتر شاهد مشکلات باشیم.

,

وی افزود: در حال حاضر 25 گروه مطالبه گر در 16 عرصه تخصصی در استان فعال هستند که امیدواریم با مشارکت رسانه بتوانیم روح مطالبه گری را در سطح جامعه زنده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه