اخبار داغ

رستمی: تمرکزم را روی تمریناتم گذاشتم/ هدفم کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیوست

رستمی: تمرکزم را روی تمریناتم گذاشتم/ هدفم کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیوست
ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: هدفم کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله رستمی، ملی‌پوش پاراوزنه‌بردار کشورمان اظهار داشت: از پانزدهم فروردین اردوی آمادگی تیم ملی در جزیره کیش آغاز شده است که تا هشتم اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از یک استراحت کوتاه اردوی بعدی تیم ملی آغاز می شود تا با آمادگی کامل راهی رقابت های پارالمپیک شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در طول این اردو به صورت منظم و روزانه تمریناتم را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام دادند و تمام تلاشم را خواهم کرد تا در رقابت های پارالمپیک توکیو بتوانم مدال طلا را بدست آورم و رکورد این دسته وزنی را به نام کشورم ثبت کنم. مربیان تیم ملی حریفان مان را آنالیز کرده اند و من تمام تمرکزم را روی انجام تمرینات و هدفم گذاشتم تا با کسب بهترین نتیجه بتوانم پرچم کشورم را در آوردگاه پارالمپیک به اهتزاز درآورم.

,

رستمی اظهار داشت: زمانی که وارد وزنه برداری شدم از پیشکسوتان این رشته انگیزه گرفتم و آنها را الگوی ورزشی خودم قرار دادم تا بتوانم مانند آنها برای تیم ملی ایران موفقیت کسب کنم.

,

ملی پوش وزنه برداری در پایان گفت: در رقابت های قهرمانی کشور سال قبل در کنار اهدافی که داشتم سعی کردم انگیزه ای برای ورزشکاران جوان تر باشم تا آنها هم برای موفقیت در مسابقات ورزشی دست از تلاش بر ندارند و در آینده از افتخار آفرینان تیم ملی ایران در رویدادهای بین المللی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه