اخبار داغ

فرماندار فیروزآباد:

اعتماد عمومی اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی است

اعتماد عمومی اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی است
فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: اعتماد عمومی اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی است و باید کوشش کنیم تا ضمن حفظ اعتماد مردم و پابرجاماندن آن، شاهد رشد شاخص‌ها در بخش های مختلف باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، حسین آرگیو در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره خدمات کشاورزی شهرستان فیروزاباد که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: تلاش برای خدمت به مردم  وظیفه اصلی همه مسئولان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
وی مسئولیت‌ها در نظام اسلامی را امانت الهی دانست و افزود:‌ باید با تلاش برای رفع مشکلات مردم این امانت را به درستی حفظ کرده و به مسئولان بعدی واگذار کنیم.
,
 
,
فرماندار فیروزآباد ادامه داد: مبنای پاسخگویی این است که کسی که مسئولیتی را بر عهده گرفته باید متعهد باشد که آن وظایف خود را به نیکی انجام دهد.
,
 
,
آرگیو افزود: مسئولیت، حاکم شدن نیست، بلکه خادم شدن است و نشان افتخاری برای خدمت به مردم جامعه به شمار می‌آید.
,
 
,
ارائه خدمت به مردم باید اولویت اصلی مدیران باشد
, ارائه خدمت به مردم باید اولویت اصلی مدیران باشد,
 
,
وی بیان داشت: ارائه خدمات به مردم در تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان باید اولویت اصلی مدیران و کارکنان باشد.
,
 
,
نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد افزود: مردم ایران مردمی هستند که بی اعتمادی‌های بسیاری را پیش از انقلاب در دوران تاریخ در همه سلسله های پادشاهی و مقامات عالی این مملکت داشتند و نظام جمهوری اسلامی آمد تا این بی‌اعتمادی را تبدیل به اعتماد کند.
,
 
,
آرگیو گفت: مهمترین عامل شکست جامعه و تضعیف دولت های مقتدر در طول تاریخ، نبود اعتماد عمومی است و در واقع، سرمایه اجتماعی را می توان در کنار سرمایه های اقتصادی و انسانی، بخشی از ثروت ملّی به حساب آورد که بستر مناسبی برای بهره‌برداری از سرمایه انسانی و فیزیکی و راهی برای نیل به موفقیت قلمداد شود.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: اعتماد عمومی اصلی‌ترین سرمایه اجتماعی است و باید کوشش کنیم تا ضمن حفظ اعتماد مردم و پابرجاماندن آن، شاهد رشد شاخص‌ها در بخش های مختلف باشیم.
,
 
,
فرماندار فیروزآباد تصریح کرد: کشاورزی به عنوان بخشی عظیم در اقتصاد ملی می تواند با تکثیر و تولید نقش قابل توجهی در ارزآوری، صادرات، اشتغال و امنیت در درآمد ملی داشته باشد.
,
 
,
آرگیو افزود: کشاورزان ثابت کردند بهره وری اگر با دانش همراه و هنرمندانه با آب و خاک رفتار شود، افزایش بهره وری محصول را خواهد داشت.
,
 
,
وی ادامه داد: امروز مردم متعهد و انقلابی ایران در همه حماسه ها با حضور پرشور خود جواب دشمنان را می‌دهند.
,
 
,
نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزآباد خطاب به مسئولان ابراز داشت: آنچه رسالت شماست تصمیم گیری خردمندانه و مطابق با منافع نظام و اجرای کارشناسانه و خردمندانه تصمیمات است تا مصالح نظام و مردم تامین شود.
,
 
,
فرماندار شهرستان فیروزاباد خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم برای تکریم از خدمات فرد تودیع شونده اشاره کرد و افزود: این گونه جلسات مراسم و آیین تقدیر از عزیزانی است که در عرصه خدمت گزاری به مردم تلاش نموده اند و به پاسداشت این زحمات، لازم است که گردهم آییم و تقدیر نمائیم.
,
 
,
 
,
توزیع 20 هزار تن انواع نهاده‌های دامی در فیروزآباد
, توزیع 20 هزار تن انواع نهاده‌های دامی در فیروزآباد,
 
,
سید کاظم موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد با اشاره به بخشی از عملکرد توزیع نهاده ها گفت: توزیع نهاده دامی بر اساس دو سامانه الکترونیکی برای دامداران و مرغداران صنعتی از طریق بازارگاه و برای دامداران روستایی و عشایری از طریق سامانه سپند توزیع می گردد.
,
 
,
وی افزود: در سامانه بازارگاه نهاده هایی مانند جو، سویا و ذرت تخصیص توزیع می یابد و سامانه سپند تاکنون انواع خوراک دام پرواری و شیری در اختیار دامداران قرار داده می شود که در سال پیش با برنامه ریزی و پی گیری های انجام شده قریب به 8 هزار تن جو، ذرت و سویا و بیش از 2 هزار تن خوراک دام پرواری و شیری توزیع گردیده است.
,
 
,
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد ادامه داد: در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ بیش ۱۰ هزار تن نهاده های کشاورزی از قبیل بذر، انواع کودهای شیمیایی و بویژه اوره از طریق سامانه برکت توزیع گردیده است.
,
 
,
موسوی اضافه کرد: در سال ۹۹ جهت نظارت و شفاف سازی در فرایند توزیع از ۳ سامانه رونمایی و براساس این سه سامانه درشهرستان توزیع انجام شده که رضایت نسبی بهره برداران را به همراه داشته است.
,
 
,
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات علی اکبر قهرمانی، نجف سرداری به عنوان رئیس جدید اداره خدمات کشاورزی شهرستان فیروزاباد معرفی شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه