اخبار داغ

تامین هزینه ها رنسانس بزرگی برای فوتسال کشور است

شمس: در دو تورنمنت به میزبانی تایلند شرکت می کنیم/ هزینه‌های تیم ملی فوتسال تا پایان جام جهانی لیتوانی تایید شد

شمس: در دو تورنمنت به میزبانی تایلند شرکت می کنیم/ هزینه‌های تیم ملی فوتسال تا پایان جام جهانی لیتوانی تایید شد
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: هزینه‌های مورد نیاز تیم ملی فوتسال تا پایان جام جهانی لیتوانی تایید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در ابتدا گفت: روز گذشته خبر خوشحال کننده‌ای در رسانه‌ها منتشر شد که مربوط به دیدار عزیزی خادم و نوبخت بود. در این نشست تقبل هزینه‌های فوتبال و فوتسال از سوی نوبخت اعلام شد که به نظرم رنسانس بزرگی برای فوتسال کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

وی ادامه داد: این اتفاق یک تحول بزرگ است، چراکه رییس فدراسیون در نشست مهمی که داشته علاوه بر فوتبال از فوتسال نیز نام برده است. اتفاقی که در دوره روسای قبلی شاهد آن نبودیم و فوتسال تا کنون مظلوم واقع شده است.

,

شمس درباره جلسه روز گذشته با رییس فدراسیون افزود: رییس کمیته فوتسال و من جلسه‌ای با رییس فدراسیون داشتیم و خوشبختانه هزینه‌های مورد نیاز تیم ملی فوتسال تا پایان جام جهانی لیتوانی تایید شد. ضمن اینکه اقدامات جدید و خوبی درخصوص محل و امکانات برگزاری اردوهای داخلی در حال شکل‌گیری است.

,

وی با اشاره به تورنمنت‌های پیش‌روی تیم ملی فوتسال بزرگسالان گفت: شرکت در دو تورنمنت به میزبانی تایلند را در برنامه داریم که به ترتیب با 8 و 12 تیم برگزار می‌شود و تیم ملی با اعضای کامل راهی این تورنمنت‌ها خواهد شد. البته اولین تورنمنت تایلند به دلیل شیوع کرونا احتمالا با یکماه تاخیر برگزار ‌شود. دو برنامه آماده‌سازی دیگر هم درنظر گرفته شده و تقریبا نهایی شده که به زودی اعلام می‌شود.

,

شمس ضمن تقدیر از مدیریت جدید فدراسیون فوتبال به دلیل پرداخت پاداش تیم فوتسال بانوان تصریح کرد: با اینکه این پاداش معوقه مربوط به سال‌های قبل بود، اما عزیزی خادم به خاطر قولی که پیش از انتخابات داده بود، وعده خود را عملی کرد که واقعا جای تقدیر دارد. خوشبختانه مجموعه اتفاقات خوبی برای فوتسال کشور در پیش است که نشان‌دهنده میزان اهمیت فوتسال برای رییس جدید فدراسیون است و ارزش بالایی که مانند فوتبال برای رشته فوتسال قائل است. امیدوارم مجموعه این شرایط باعث موفقیت تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی شود.

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه