اخبار داغ

سه خبر از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

سفر باران چشمه به خوزستان/ انتصاب سرپرست و دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش های زورخانه ای

سفر باران چشمه به خوزستان/ انتصاب سرپرست و دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش های زورخانه ای
مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن حضور در خوزستان با مسوولین هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان خوزستان دیدار داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان، روز شنبه 28  فروردین ماه ۱۴۰۰، باران چشمه طی سفری به خوزستان، نشست مشترکی با جهانبخش طیبی رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان و علی اکبریفر دبیر هیئت استان برگزار نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این سفر سرپرست فدراسیون ورزشهای زورخانه ای کشتی پهلوانی کشور به همراه داوود آذرنوش دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور، به گفتگو و تبادل نظر در مورد توسعه زیرساخت های ورزش زورخانه ای و چگونگی ترویج فرهنگ پهلوانی پرداختند.

,

همچنین رئیس و دبیر هیئت استان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته را به سرپرست فدراسیون ارائه نموده و سپس جهانبخش طیبی فرصت ها و تهدیدهای پیش روی ورزش این استان را نیز مطرح کرد. در ادامه علی اکبریفر با ارائه ی اطلاعاتی ورزش زورخانه ای خوزستان را معرفی و دغدغه های ورزشکاران و زورخانه داران را به ایشان رساند.

,

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص برنامه ها و چشم انداز آینده ی فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند. بازدید از زورخانه حیدر کرار مرکز استان (اهواز) و دیدار با عبدالرحمن رفائی رئیس هیئت شهرستان اهواز  یکی دیگر از برنامه های باران چشمه در این استان بود.

,

*عبدالهی سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران شد

, *عبدالهی سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران شد,

سیدمحمدصادق عبدالهی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. در حکم باران چشمه خطاب به عبدالهی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 30  فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان  سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

,

سیدمحمدصادق عبدالهی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان ایلام فعالیت دارد.

,

*طیبی، دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران شد

, *طیبی، دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران شد,

جهانبخش طیبی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

,

در حکم باران چشمه خطاب به طیبی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 30  فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به عنوان  دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

,

جهانبخش طیبی از جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان خوزستان فعالیت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه