اخبار داغ

حرف های‎‌مان را در زمین می‌زنیم؛

سسما: منتظر یک شگفتی باشید/ احتمال صعود فولاد و النصر برابر است

سسما: منتظر یک شگفتی باشید/ احتمال صعود فولاد و النصر برابر است
مربی تیم فوتبال فولاد گفت: شانس صعود برای فولاد و النصر یکسان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسو سسما در نشست خبری پیش از مسابقه با النصر عربستان اظهار داشت:  صحبت زیادی در مورد بازی فردا نمی‌کنم، حرف‌هایمان را در داخل زمین می‌زنم. این مسابقات دو هفته ادامه دارد و بازی فردا هم بخشی از این مسابقات است. منتظر یک شگفتی باشید. در این مسابقه به برخی از بازیکنان اعتماد خواهیم کرد تا به پیروزی برسیم با تمام قوا وارد میدان می‌شویم و هرچه در توان داریم در داخل زمین اجرا خواهیم کرد. می‌خواهیم النصر را شکست بدهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مربی تیم فولاد خوزستان در مورد تغییر سرمربی النصر عنوان کرد: النصر هم شانس برد دارد و نامزد راهیابی به مرحله بعد است. در حال حاضر این تیم صدرنشین گروه است. تغییر مربی اکثرا باعث تغییر تاکتیکی در تیم‌ها می شود و به بازیکنان انگیزه می‌دهد. انتظار می رود مربی جدید النصر به بازیکنان روحیه بدهد تا عملکرد بهتری داشته باشند.

,

سسما در پاسخ به سوال خبرنگار عربستانی که پرسید شما گفتید النصر و فولاد شانس اصلی صعود هستند اما از السد اسمی نبردید و اکنون صحبت از صعود زود نیست؛ گفت: فردا بازی بزرگی داریم. شانس برای فولاد و النصر یکسان است. صعود به مرحله بعد کار دشواری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه