اخبار داغ

با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی؛

بهره‌برداری از خانه کشتی شهید هادی رایگان شد/ فدراسیون کشتی ۱۴ سال اجاره‌بها پرداخت نمی‌کند

بهره‌برداری از خانه کشتی شهید هادی رایگان شد/ فدراسیون کشتی ۱۴ سال اجاره‌بها پرداخت نمی‌کند
بهره برداری از خانه کشتی شهید ابراهیم هادی به مدت ۱۴ سال رایگان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این فدراسیون در راستای تحقق یکی از اهداف بلندمدت خود و در جهت حمایت از تیم‌های ملی کشتی و حفظ شأن و جایگاه قهرمانان و ملی‌پوشان، نسبت به بازسازی و نوسازی کامل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی، اقدام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر این اساس با توجه به فرسودگی بالای این سالن و بخش‌های مختلف آن، در یک کار ضربتی و شبانه‌روزی و با هزینه‌کرد بیش از ۱۸ میلیارد تومانی، کار بازسازی و نوسازی کامل این سالن در حدود ۵ ماه به انجام رسید.
,
 
,
با توجه به اینکه این فضای ورزشی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد و فدراسیون کشتی نیز می بایست مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان بابت اجاره سالانه این خانه کشتی به شرکت مذکور پرداخت می‌کرد، طبق توافقی که بین طرفین بعمل آمد، مقرر شد؛ بابت هزینه کرد فدراسیون کشتی به جهت نوسازی این خانه کشتی، حق بهره برداری از آن به مدت "۱۴ سال" به "صورت رایگان" (به صورت BOT) در اختیار فدراسیون کشتی قرار گیرد.
,
 
,
بدین ترتیب کشتی کشور تا ۱۴ سال آینده از پرداخت اجاره سنگین این سالن معاف بوده و می تواند، هزینه های مربوط به اجاره آن را به منظور توسعه بیشتر کشتی در بخش های دیگر استفاده نماید.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه