اخبار داغ

واریز بودجه لازمه اجرای برنامه است

عزیزی: تنیس سال مهمی پیش رو دارد/ تنیس مردان در دیویس کاپ و تنیس بانوان در فدکاپ شرکت می کنند

عزیزی: تنیس سال مهمی پیش رو دارد/ تنیس مردان در دیویس کاپ و تنیس بانوان در فدکاپ شرکت می کنند
رئیس فدراسیون تنیس گفت: در سال جاری تنیس مردان در دیویس کاپ و تنیس بانوان در فدکاپ شرکت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس اهمیت بودجه برای اجرای برنامه ها را مهم بر شمرد و توضیح داد: برنامه و بودجه دو جز لاینفک برای دستیابی به اهداف سازمانی است و بدون شک اکنون که وزارت ورزش و جوانان در همین ماه ابتدائی ١٤٠٠ بودجه فدراسیون ها را واریز کرد، به اجرای برنامه ها و قرار گرفتن ورزش در مسیر تعالی و پیشرفت کمک شایانی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

داود عزیزی گفت: آنچه مسلم است بعد از طی کردن سال گذشته که دوران پاندمی کرونا را سپری کردیم که همه فعالیت های ورزشی را تحت تأثیر قرار داد و متاسفانه همچنان هم ادامه دارد. اکنون همه فدراسیون ها رویدادهای مهمی را پیش رو دارند. از یک سو المپیک و پارالمپیک و از سوی دیگر برخی فدراسیون ها همچون تنیس هم باید در مسابقات بین المللی حضور یابد. به همین دلیل نقش بودجه در فرایند آمادگی ورزشکاران و تیم های ورزشی و آرامش جامعه ورزش نقش مهمی دارد.

,

رییس فدراسیون تنیس گفت: تیم ملی مردان رویداد دیویس کاپ و بانوان هم فدکاپ را پیش رو خواهد داشت و برنامه های آمادگی این تیم ها را با قدرت پیش می بریم تا این سال مهم اتفاقات خوبی را برای دوستداران این رشته رقم بزنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه