اخبار داغ

فقط منتظر روز مسابقه هستم

نصیری: سال سختی را پشت‌سر گذاشتم/ تمام توانم را برای کسب سهمیه به کار گرفته‌ام

نصیری: سال سختی را پشت‌سر گذاشتم/ تمام توانم را برای کسب سهمیه به کار گرفته‌ام
قهرمان روئینگ آسیا گفت: همه تلاشم را کرده‌ام و فقط منتظر روز مسابقه هستم و امیدوارم خدا کمک کند و به آرزویم برسم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، بهمن نصیری درباره شرایط فعلی اش اظهار داشت: با میزبانی خوب هیات الیگودرز، تمرینات بدون مشکل انجام می‌شود. اوایل باد زیاد اذیت می‌کرد اما الان ساعت تمرین پیدا کردیم و با کیفیت بهتری تمرین می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تمرینات وارد فاز سرعت شده و دیگر همه توان را برای آماده‌ شدن و بهترین شرایط پیش از مسابقه به کار گرفتیم. تایم‌گیری به صورت مرتب انجام می‌شود و رکوردها راضی‌کننده است.

,

نصیری درباره تمرینات پیش‌رو گفت: به امید خدا در چند روز باقی‌مانده هم یکی دو با تایم خوب بزنم و خیالم برای مسابقه از طرف خودم راحت شود.

,

قهرمان روئینگ آسیا همچنین اظهار کرد: سال سختی را پشت‌سر گذاشتم اما من تمام توانم را گذاشتم و در این چند مدت اخیر نیز خیلی بیشتر تلاش کردم و به مسابقات بسیار امیدوارم.

,

وی افزود: باید از دست‌اندرکاران و میزبانان اردوی لرستان خصوصا آقای رسول مرادی رئیس هیات قایقرانی الیگودرز تشکر داشته باشم. واقعا شرایط خوبی برای اردو فراهم کردند و توانستیم در مسافت بلند تمرینات خوبی پیش از مسابقات انجام دهیم.

,

نصیری در پایان گفت: من همه تلاشم را کردم. امسال هم شرایط سختی است و امیدوارم روئینگ بتواند بیشترین سهمیه ممکن را برای المپیک بدست آورد. خدا هم کمک کند و من بتوانم به آرزویم برسم و در المپیک حضور داشته باشم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه