اخبار داغ

شرایط اردوها بسیار خوب است

کیانی: دو فرصت برای کسب سهمیه المپیک وجود دارد/ به کسب سهمیه تکواندو بانوان امیدوارم

کیانی: دو فرصت برای کسب سهمیه المپیک وجود دارد/ به کسب سهمیه تکواندو بانوان امیدوارم
عضو تیم ملی تکواندو بانوان گفت: امیدوارم بانوان تکواندو نیز بتوانند سهمیه بازی 2020 المپیک را کسب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ناهید کیانی عضو تیم ملی تکواندو بانوان درباره رقابتهای کسب سهمیه اظهار کرد: مسابقات گزینشی المپیک به میزبانی لبنان برگزاری می شود. برای حضور در این رقابتها حدود یک ماه فرصت داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این دوره در 2 وزن شانس سهمیه داریم و بسیار امیدوارم هستم که بتوانیم در بخش بانوان نیز جوازکسب ورود به المپیک 2020 را کسب کنیم.

,

عضو تیم ملی تکواندو بانوان درباره آخرین وضعیت اردوهای تیم ملی تاکید کرد: شرایط اردوها بسیار خوب است و تمرینات به صورت منسجم پیگیری می شود. خوشبختانه با شرایط مطلوب ایجاد شده حاضران در اردو هر روز آماده‌تر از قبل می شوند.

,

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا با قدردانی از تلاش و همت وزارت ورزش و جوانان برای انجام واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی گفت: این اقدام نشان دهنده اهمیت سلامتی ورزشکاران برای مسوولان ورزش است از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بخاطر انجام این اقدام مهم سپاسگزارم.

,

کیانی با اشاره به تاثیر روانی شیوع ویروس کرونا این کته را متذکر شد: با واکسینه کردن ورزشکاران نه تنها المپین ها بلکه بازیکنانی که شانس کسب سهمیه المپیک را هم دارند، با آرامش بیشتری تمریناتشان را پیگیری می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه