اخبار داغ

با انجام واکسیناسیون با آرامش خاطر بیشتری به تمرینات می‌پردازیم؛

محمدی: امیدوارم نتایج زحمات کشتی ایران در المپیک به‌بار بنشیند/ کشتی به‌دنبال اهتزاز پرچم ایران در توکیوست

محمدی: امیدوارم نتایج زحمات کشتی ایران در المپیک به‌بار بنشیند/ کشتی به‌دنبال اهتزاز پرچم ایران در توکیوست
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی به عنوان پرافتخارترین رشته ورزشی کشورمان در المپیک در کنار دیگر رشته‌های ورزشی همه تلاش خود را انجام می‌دهد که مثل گذشته نام و پرچم ایران را در المپیک به اهتزاز درآورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بعد از واکسیناسیون کشتی‌گیران المپیکی اظهار داشت: اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی به دلیل حضور در مسابقات کسب سهیمه و مسابقات قهرمانی آسیا نتوانسته بودند در مرحله اول واکسیناسیون حاضر شوند و امروز با حضور در ستاد پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی واکسیناسیون کشتی‌گیران و کادر فنی انجام شد. تشکر می‌کنم از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که مقدمات این واکسیناسیون را فراهم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: طبیعتا کشتی‌گیران و دیگر المپین‌های ما با آرامش خاطر بیشتری به تمرینات خود قبل از شروع رقابت‌های المپیک توکیو می‌پردازند. امیدوارم نتیجه این زحمات در توکیو به بار بنشیند و کاروان ورزشی ایران بهترین عملکرد را داشته باشد. کشتی به عنوان پرافتخارترین رشته ورزشی کشورمان در المپیک در کنار دیگر رشته‌های ورزشی همه تلاش خود را انجام می‌دهد که مثل گذشته نام و پرچم ایران را در المپیک به اهتزاز درآورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه