اخبار داغ

با پیشنهاد شورای فنی و راهبردی کاتا

نکوفر به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کاتا انتخاب شد

نکوفر به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کاتا انتخاب شد
رئیس شورای فنی و راهبردی کاتا از انتخاب جمال الدین نکوفر به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کاتا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، محمدعلی مردانی رئیس شورای فنی و راهبردی کاتا اظهار داشت: یکی از مواردی که در چند جلسه اخیر شورای فنی و راهبردی کاتا مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت انتخاب مدیر فنی تیم های ملی کاتا بود که در نهایت با رای اعضای شورای فنی و راهبردی کاتا جمال الدین نکوفر به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کاتا انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: جمال الدین نکوفر سال ها سرمربی تیم ملی کاتای ایتالیا بوده و شاگردان ایشان در کاتای جهان عنوان دار هستند. از نظر فنی ایشان یکی از بهترین ها در کاتای کشور هستند و به همین دلیل شورای فنی پیشنهاد معرفی ایشان به عنوان مدیر فنی تیم های ملی کاتا را به فدراسیون داد و در نهایت حکم ایشان از سوی رئیس فدراسیون صادر شد.

,

رئیس شورای فنی و راهبردی کاتا درباره قطع همکاری برخی از اعضای شورای راهبردی کاتا در چند هفته اخیر عنوان داشت: با توجه به یکسری مشکلات تعدادی از اعضا شورا تصمیم به کناره گیری گرفتند و ترجیح دادند که در شورا نباشند. ما دوست داشتیم در خدمت این عزیزان باشیم منتها آن تصمیم گرفتند از شورا کناره گیری کنند. خدمت تمام علاقه مندان به کاتا باید عرض کنم که تصمیمات در شورا مبتنی بر خرد جمعی است و یک یا دو نفر تصمیم نمی گیرند بلکه نظرات تمام اعضا در نظر گرفته می شود. از سوی دیگر انتظار می رود در کار گروهی همه اعضا تحمل شنیدن نظرات منفی را داشته باشند و به تصمیمی که یک جمع می گیرد احترام بگذارند.

,

مردانی در پایان خاطرنشان کرد: انصافا در این مدت فدراسیون کاراته حمایت بسیار خوبی از کاتا داشته و تقریبا با تمام مصوبات شورا موافقت کرده است. امید داریم همین شرایط ادامه داشته باشد و با حمایت فدراسیون بتوانیم ریل گذاری درستی برای کاتا کشور داشته باشیم. در کاتای ظرفیت های بسیاری موجود بوده که متاسفانه در سالهای گذشته کمتر به آن توجه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه