اخبار داغ

برگزاری جلسه وبینار کمیته همگانی؛

طباطبایی: تمرکز بربخش قهرمانی نباید مانع از توجه به بخش همگانی کاراته شود

طباطبایی: تمرکز بربخش قهرمانی نباید مانع از توجه به بخش همگانی کاراته شود
جلسه وبینار کمیته همگانی فدراسیون کاراته امروز با حضور سید حسن طباطبایی رئیس و وحید مومنی دبیر و اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته،جلسه وبینار کمیته همگانی فدراسیون کاراته امروز با حضور سید حسن طباطبایی رئیس، وحید مومنی دبیر، اشرف امینی نایب رئیس بانوان فدراسیون، رشید خدابخش رئیس کمیته همگانی و اعضای این کمیته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در این جلسه اظهار داشت: توسعه همگانی کاراته یکی از سیاست های فدراسیون است که از همان ابتدا با جدیت دنبال کردیم که البته شیوع ویروس کرونا باعث شد در اجرای برنامه های این بخش با چالش هایی مواجه شویم.
,
 
,
طباطبایی در ادامه با تقدیر از فعالیت های کمیته همگانی افزود: خوشبختانه فعالیت های بسیار خوبی در شرایط کرونا و با استفاده از فضای مجازی انجام شد که مورد تقدیر معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفت. امیدوارم این فعالیت ها بیشتر از قبل ادامه داشته باشد.
,
 
,
رئیس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: تمرکز فدراسیون بربخش قهرمانی نباید مانع از توجه به بخش همگانی شود. از این رو‌ باید کمیته همگانی با تولید کلیپ های کوتاه مدت مثل کلیپ های یک دقیقه ای، اجرای منظم برنامه های لایو در فضای مجازی و همچنین فعال تر کردن کمیته های استانی، زمینه شتاب بخشی به توسعه همگانی کاراته را فراهم کند.
,
 
,
طباطبایی در خاتمه بر ضرورت اجرای طرح ملی «کاراته برای کودک» با محوریت تربیت مربیان تخصصی کاراته کودک و همچنین برگزاری کارگاه های تربیت مربی همگانی با همکاری کمیته آموزش تأکید کرد و گفت: سواد حرکتی کاراته، موضوع مهمی است که برای توسعه همزمان قهرمانی و همگانی کاراته توجه به آن ضروری است. از این رو باید این مهم بیش از قبل در دستور کار فدراسیون و کمیته همگانی قرار گیرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه