اخبار داغ

آخرین اخبار از وضعیت مصدومیت حسین سلطانی به روایت رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری

باقری: آرنج سلطانی را جا انداختم و بعد به بیمارستان اعزام شد/ امیدوارم پارگی رباط نداشته باشد

باقری: آرنج سلطانی را جا انداختم و بعد به بیمارستان اعزام شد/ امیدوارم پارگی رباط نداشته باشد
رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری گفت: در رفتگی آرنج حسین سلطانی شدید نبود و روی صحنه آرنج او را جا انداختم و بعد وی را به بیمارستان فرستادم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود باقری نایب رییس فدراسیون کزنه برداری و رییس کمیته پزشکی درباره مصدومیت حسین سلطانی وزنه بردار دسته ۸۱ کیلوکرم ایران اظهار داشت: حسین سلطانی وزنه بردار دسته ۸۱ کیلوگرم که  در مسابقات قهرمانی آسیا آسیب دید، پیش از این شرایط بدنی خوبی داشت اما متاسفانه زیر وزنه ۱۶۱ کیلوگرم آرنج او در رفت و برای ادامه رقابت بدشانسی آورد. اگر این آسیب دیدگی برای او اتفاق نمی‌افتاد، امیدواری مدال نقره را با رقابتی که دیدیم و رکوردهایی که ثبت کرده، برای او داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رییس کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری عنوان کرد: در حال حاضر باید ببینیم وضعیت آرنج او چگونه است. روی صحنه که آرنج او را دیدم، دررفتگی شدیدی نبود و با یک حرکت ساده در مسیر خود درگرفتی آرنج را روی صحنه جا انداختم و برای درمان بعدی او را به بیمارستان فرستادیم.
,
 
,
وی یادآور شد: باید تصویربرداری شود تا وضعیت مفصل از نظر شکستگی یا مسایل دیگر بررسی شود. الان نمی‌توانیم قضاوت کنیم و وقتی به ایران برگشتیم، بررسی بیشتری خواهیم کرد. امیدوارم اتفاق بدی برای او از نظر پارگی رباط‌ رخ نداده باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه