اخبار داغ

اعلام ساختار جدید برای دریافت لایسنس بین المللی اتومبیلرانی از سوی FIA

اعلام ساختار جدید برای دریافت لایسنس بین المللی اتومبیلرانی از سوی FIA
فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی با برگزاری ویبنار بین المللی، ساختار جدید لایسنس (گواهینامه ) بین المللی را برای رانندگان هر دو بخش racing و rally را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در این وبینار که نماینده فدراسیون ایران نیز در آن حضور داشت، ساختار جدید اعطای لایسنس بین المللی معرفی و همچنین اعلام شد انجام تغییرات از سال 2022 اجباری بوده و طبق نوع رشته و سطح عملکرد خودرو، درجات لایسنس مشخص شده اند.

استوارت رابرتسون رئیس بخش ایمنی رویدادهای رالی و سیرکت به همراه کارلوس آبلا مشاور FIA و گرگ سایمس مدیر بخش تمرینی FIA شرکت کنندگان در این وبینار بودند که تغییرات ایجاد شده را تشریح کردند.
این تغییرات، ساختار موثری را برای فعالیت های Rally, Cross Country و Hill Climb همانند قوانین مسابقات Circuit ایجاد می کند که تضمین می کند رانندگان این رشته ها از تجربه و اطلاعات ایمنی کافی بر اساس عملکرد خودرویشان و دسته بندی که در آن قرار دارند، برخوردار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,

درجه بندی لایسنسی که انجام شده، این امکان را به رانندگان می دهد که از درجات رانندگی با ماشین های با عملکرد پایین، به درجات ماشین های با عملکرد بهتر نیز برسند.

,

همچنین قواعد جدید کار تغییر رشته بین کارتینگ، Autocross یا Rallycross به همدیگر را ساده تر می سازد و لایسنس اعطایی معیارهای مشابهی برای این رشته ها دارد.

,

همچنین آدام باکر مدیر بخش ایمنی فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی در این باره گفته است: این بزرگترین تغییرات در لایسنس بین المللی رانندگان FIA است که در دهه اخیر صورت می گیرد. همچنین این تغییرات حاصل دو سال کار سخت مشترک دپارتمان ورزشی FIA، کمیسیون های فدراسیون بین المللی و گروه کاری فدراسیونهای ملی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه