اخبار داغ

مربیان پیکان و آلومینیوم چه گفتند؟

اینانلو: آلومینیوم فقط با پنالتی می‌توانست گل بزند/ منصوریان: به‌دنبال بزن زیرش نیستم!

اینانلو: آلومینیوم فقط با پنالتی می‌توانست گل بزند/ منصوریان: به‌دنبال بزن زیرش نیستم!
مربیان تیم‌های آلومینیوم و پیکان پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین اینانلو در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: با صحبت‌هایی که از قبل سرمربی با بازیکنان درباره حریف گفته بود کار خود را شروع کردیم و طبق تاکتیکی که داشتیم به گل رسیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در رختکن تارتار اعلام کرد ممکن است از چه ناحیه‌ای گل بخوریم و همه موارد بیان شد منتها عدم تمرکز بازیکنان در خط دفاعی سبب موقعیت پنالتی به حریف شد.
,
 
,
مربی تیم فوتبال پیکان بیان کرد: البته باید صحنه‌ای که برای حریف پنالتی گرفته شد را ببینیم که آیا این صحنه پنالتی بود یا نه و استنباط من این است جز این شکل گل زدن، تیم اراکی به هیچ وجه نمی‌توانست به گل برسد. خیلی بعد از دریافت گل متأسف شدیم.  بازی که می‌توانستیم با برد و دست پر از آن به خانه برگردیم را با یک تساوی و تقسیم امتیاز به پایان رساندیم.
,
 
,
اینانلو در پاسخ به سوالی درباره وضعیت داوری گفت: به اعتقاد من داوری خوبی را شاهد بودیم و هیچ موردی برای ارزیابی نبود به جز صحنه پنالتی که منجر به گل آلومینیوم شد که باید صحنه بازبینی شود. چرا که نمی‌توانم به طور قاطع نظری بدهم چون به صحنه دور بودم.
,
 
,
وی افزود: در نیمه دوم و تحت فشار قرار گرفتن طبق تاکتیکی که آقای تارتار اتخاذ کرده بود عمل کردیم. با توجه به اینکه یک گل جلو بودیم عقب نشستیم و دلخوش به ضدحملات بودیم تا با ضدحمله به گل برسیم که البته دچار بدشانسی شدیم.
,
 
,
مربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: آلومینیوم تیم خیلی خوبی بوده و خطیبی هم تیم را به خوبی جمع کرده بود در حال حاضر هم که تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود که امیدواریم موفق هم باشند. 
,
 
,
منصوریان: به‌دنبال بزن‌زیرش نیستم 
, منصوریان: به‌دنبال بزن‌زیرش نیستم ,
 
,
علیرضا منصوریان بعداز تساوی یک بر یک تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی برای ما در نیمه دوم بود. در نیمه نسخت ریتم بازی برای ما خوب نبود. می‌دانستیم پیکان از عقب با بازی  مستقیم صاحب توپ می‌شود. روی صحنه پنالتی هم نمی‌توانم نظر بدهم چون صحنه را ندیدم. من درباره داوری فقط حمایت می‌کنیم.
,
 
,
او افزود: از دروازه‌بان خودمان راضی هستم. باید تبعات بازی دادن به جوان را بدهیم تا بازیکن خوب بسازیم. مثل کاری که با بیرانوند در نفت کردیم. تبعاتش را دادیم و الان یک لژیونر بزرگ در فوتبال ایران شده است. برای سید حسین حسینی هم در استقلال تبعات دادیم. می‌توانستیم در اواخر بازی برنده باشیم و از ریتم مالکانه راضی بودیم. در مجموع کنترل کل نیمه دوم در اختیار ما بود. از هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به هتل تیم نیامدند. خواهش  می‌کنم که نیایید چون به خاطر کرونا خطرناک است.
,
 
,
وی ادامه داد: شهر اراک بسیج است تا تیم شکل بگیرد. ان‌شاءالله  سعی می‌کنیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.
,
 
,
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم‌چنین گفت: در تیم‌های من هیچ بازیکنی حاشیه امنیت ندارد. با این حال این تیم به صورت گلخانه‌ای بسته شده و همه قراردادها یک‌ساله است. در نیمه اول با سیستم ۳ـ۴ـ۳ بازی می‌کردیم آن‌ها با سیستم ۲ـ۵ـ۳ به میدان آمده بودند. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و هجومی‌تر بازی کردیم. تغییرات ما طبیعی بود. توقع داریم بازیکنی که وارد زمین می‌شود با تمام وجودش برای تیم بازی کند. باید خودمان را آماده کنیم، که تمام بازیکنان را در یک سطح نگه داریم. اگر منطقی نگاه کنیم در نیمه اول برخی دقایق پیکان از ما بهتر عمل کرد.
,
 
,
منصوریان هم‌چنین گفت: در سه سال اول، برنامه آلومینیوم باید تثبیت در لیگ برتر باشد. باید سقف رویاها را منطقی پیش ببریم. چه عیبی دارد که رتبه ما بالاتر باشد اما من در هیات‌مدیره هم گفت تثبیت ما در لیگ برتر مهم‌ترین برنامه تیم ما است. با توجه به ۹ هفته پایانی باید ریتم خودمان را حفظ کنیم. ما روی به فوتبال بازی کردن آورده‌ایم. خواسته من در فوتبال «بزن زیرش» و کارهای اینچنینی نیست. بازی باید در انتهای زمین با حوصله کار شود. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه