اخبار داغ

فولاد صفر – النصر 2

لیگ قهرمانان آسیا| 2 اشتباه، 2 گل/ فولاد برد را به حریف تقدیم کرد

لیگ قهرمانان آسیا| 2 اشتباه، 2 گل/ فولاد برد را به حریف تقدیم کرد
در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا فولاد برابر النصر با اشتباهات فردی مدافعان خود شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فولاد نماینده شاایسته ایران در دور برگشت رقابتها بازی های لیگ قهرمانان آسیا برابر جدی ترین و پرستاره ترین مدعی این گروه آغاز کرد. تیمی که در دور رفت برابر فولاد چغر و بد بدن حتی نزدیک بود که بازی واگذار کند اگر داور کمی با فولاد مهربانتر بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بازی دو تیم کاملا متعادل آغاز شد و فولاد با یک بازی درگیرانه و محکم به نماینده پرستاره عربستان اجازه نداد تا خودنمایی کند. فولاد اما در تک مضراب هایش دروازه حریف را چند بازی نیز تهدید کرد اما دو تیم به جایی نرسیدند تا دست خالی به رختکن بروند.
,
 
,
نیمه دوم نیز امتداد نیمه نخست بود اما یک اشتباه مرگبار از سوی مدافع فولاد و پاس اشتباه در محورطه جریمه به مهاجم فرصت طلب النصر سبب شد تا میزبان به یک گل بادآورده برسد.
,
بعد از این گل فولاد که نمی خواست بازنده باشد، جلو کشید و چند بار به شدت دروازه النصر را تهدید کرد اما ضربات مهاجمان این تیم به جایی نرسید تا النصر روی یک ضدحمله و با دوضرب با دریبل مدافعان فولاد توسط عبدالرزاق حمدالله گل دوم به ثمر رسانده و تیر خلاص بر فولاد شلیک کند.
,
 
,
با این شکست  وضعیت فولاد برای صعود به دور بعدی رقابتها پیچیده شد.
,
 
,
 
,
فولاد صفر
, فولاد صفر, فولاد صفر,
گل: -
,
 
,
النصر 2
, النصر 2, النصر 2,
گل: عبدالفتاح عسیری (54) و عبدالرزاق حمدالله (85)
,
 
,
هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا؛ گروه D/ جمعه: 03/02/1400؛ ساعت: 22:30
,
استادیوم: مرسول پارک شهر ریاض عربستان/ بدون تماشاگر
,
داور: مهند قاسم (عراق)؛ کمک ها: واثق مدلل (عراق)، پریمالال (سریلانکا)
,
 
,
فولاد
, فولاد, فولاد,
محسن فروزان، مهران موسوی (58- موسی کولیبالی)، مجتبی نجاریان (82- فرشاد احمدزاده)، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، محمد میری، حسین ابراهیمی (74- زبیر نیک نفس)، محمد آبشک (74- محمد قاسمی نژاد)، آیاندا پاتوسی (84- محمدرضا عباسی)، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری
,
سرمربی: جواد نکونام
,
 
,
النصر
, النصر,
ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله الامری، پتروس آروخو، عبدالرزاق حمدالله، نورالدین آمرابات (89- عبدالله الخبیری)، سامی الناجی (87- عبدالله الدوسری)، علی الحسن (70- علی مختار)، عبدالفتاح عسیری (70- خالد الغنام)، علی لجامی
,
سرمربی: مانو منزس
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه