اخبار داغ

هنوز در ابتدای راه هستیم

درخشان: پرسپولیس یک تیم کامل است/ استقلال با ترمیم خط دفاعی می تواند الدحیل را شکست بدهد

درخشان: پرسپولیس یک تیم کامل است/ استقلال با ترمیم خط دفاعی می تواند الدحیل را شکست بدهد
مربی سابق و پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این فصل لیگ قهرمانان یک تیم کامل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید درخشان مربی و پیشکسوت فوتبال، در تحلیل مسائل فنی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس خیلی خوب شروع کرده و ادامه راهش هم خیلی خوب بوده است. این تیم با 3 تیم دیگر تفاوت هایی دارد؛ از جمله اینکه در دوره قبل حضور داشته و تجربه بین المللی بیشتری نسبت به دیگر نمایندگان کشورمان دارد؛ همچنین از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است. یک مشکل در خط حمله داشت که مرتفع شده و در واقع پرسپولیس یک تیم کامل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

درخشان ادامه داد: انتظار ما از پرسپولیسی که تجربه لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی را دارد، این است که با داشته هایش مرحله به مرحله صعود کرده و نتایج خوبی کسب کند؛ اما نباید فراموش کرد که ما هنوز در اول راه هستیم.

,

وی در تحلیل بازی قبل استقلال و الدحیل و نیز پیش بینی بازی امروز اظهار کرد: الدحیل تیم خوبی است و بازیکنان گرانقیمتی دارد؛ ولی این دلیل نمی شود که بتواند بر استقلال غلبه کند. استقلال با داشته ها و بازیکنان خوب می تواند موفق عمل کند؛ البته به شرط اینکه اینکه نگاهش به نقاط ضعف و ارزیابی از بازی قبل باشد. باخت در بازی قبل دلیل نمی شود که این بازی هم تسلیم الدحیل شود. استقلال یک تیم خوب و قدرتمند است و بازی قابل قبولی هم ارائه کرد؛ اما یک سری اشکالات در خط دفاعی داشت که همان اشکالات باعث شد آسیب ببیند و نتیجه را از دست بدهد. ترمیم خط دفاعی می تواند نقطه قوتی برای استقلال باشد تا از این بازی سربلند بیرون بیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه