اخبار داغ

محرومیت و جریمه نقدی برای نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر/ تصمیم سازمان لیگ درباره محرومیت حاج‌صفی از دیدار با پرسپولیس

محرومیت و جریمه نقدی برای نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر/ تصمیم سازمان لیگ درباره محرومیت حاج‌صفی از دیدار با پرسپولیس
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف لیگ برتری و دسته اول صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و تراکتور از هفته شانزدهم لیگ برتر 11 اسفندماه برگزار شد و از سوی مجتبی مقتدایی ، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در برابر داور که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی وی را به دو جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. (رای غیرقطعی است)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بازی دو تیم گل گهر سیرجان و مس کرمان از سری مسابقات جام حذفی 21 اسفندماه برگزار شد و تخلفاتی از سوی هر دو تیم صورت گرفت. حیدر افسری، مدیر تیم گل گهرسیرجان به دلیل رفتار غیرورزشی با داور مسابقه که منجر به اخراج شد به دو جلسه محرومیت و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای غیرقطعی است) سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر به دلیل اهانت به داور به یک جلسه محرومیت و مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای قطعی است) همچنین تیم مس کرمان به دلیل سوءرفتار تیمی مبلغ 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رای قطعی است)

,

احسان حاج‌صفی در دیدار تیمش برابر نساجی مازندران کارت زرد گرفت تا با احتساب اخطارهایش با پیراهن تراکتور، چهار کارته شود و شائبه محرومیت او از بازی با پرسپولیس به وجود بیاید.

,

ابوالفضل محمدی حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی در این خصوص گفت: طبق مقررات 112 انضباطی کارت زرد بازیکنی از فصلی به فصل بعد منتقل نمی شود و سازمان لیگ در این خصوص باید اعلام کند زمانی که یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شود، آیا کارت زردهای قبلی بازیکن در تیم جدید اعمال می‌شود یا خیر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه