اخبار داغ

لودمیلا: بانوان ایرانی می‌توانند در فیتنس چلنج موفق ظاهر شوند/ ایران حتما میزبان خوبی برای مسابقات جهانی خواهد بود

لودمیلا: بانوان ایرانی می‌توانند در فیتنس چلنج موفق ظاهر شوند/ ایران حتما میزبان خوبی برای مسابقات جهانی خواهد بود
مدرس فدراسیون جهانی پرورش اندام گفت: مطمئن هستم که اگر ایران میزبان مسابقات جهانی شود، حتماً میزبان خیلی خوبی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «لودمیلا چیزووا» که به همراه رافائل سانتونخا، رییس IFBB به ایران سفر کرده بود، در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص سر فصل های سمینار بین المللی فیتنس بانوان که با تدریس او برگزار شد، اظهار داشت: در این سمینار درباره 3 موضوع صحبت شد. در ابتدا درخصوص مبانی فیتنس و سبک زندگی سالم، تیپ شناسی بدنی بانوان و بیماری هایی که وجود دارد، به صحبت پرداختیم. سپس به اینکه چه برنامه هایی می توان برای افراد تدوین کرد، پرداختیم و در نهایت در خصوص ورزش در زمان بارداری و پس از زایمان بانوان صحبت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس فدراسیون پرورش اندام جمهوری چک درباره استقبال بانوان از این سمینار افزود: از حضور بانوان ایرانی در این سمینار بسیار خوشحالم و می دانم که می توانستیم شاهد استقبال بیشتری هم باشیم و همه بانوان علاقه مند به فیتنس در این سمینار حاضر نبودند، اما به دلیل شرایط کرونا بعضی از افراد به صورت آنلاین سمینار را پیگیری کردند.

,

وی با اشاره به رشته جدید فیتنس چلنج تصریح کرد: فیتنس چلنج جزو رشته هایی است که مبانی و آمادگی جسمانی ورزشکار را می سنجد. آیتم های 2 دقیقه ای دارد و ورزشکار باید در این مدت زمان بیشترین تکرار را انجام دهد. همچنین شرایط حضور برای بانوان ایرانی در این رشته جدید فراهم است و مبانی این رشته را به بانوان حاضر در سمینار نیز توضیح دادیم.

,

نظر لودمیلا را درباره شانس موفقیت بانوان در رشته فیتنس چلنج پرسیدیم که در پاسخ اظهار داشت: با توجه به علاقه و هیجانی که در بانوان وجود دارد مطمئن هستم که می توانند موفق باشند. بانوان ایرانی هیچ فرقی با بانوان سراسر جهان ندارند و حتماً در این رشته حضور پیدا می کنند و حتماً موفق خواهند شد.

,

مدرس فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به این سوال که چه نظری در رابطه با حضور رافائل سانتونخا در ایران دارد و آیا فدراسیون ایران می توان میزبان رقابت های جهانی باشد، بیان کرد: از ایران بسیار خوشم آمده است و مطمئن هستم که اگر ایران میزبان شود، حتماً میزبان خیلی خوبی خواهد بود. با توجه به جلساتی که رئیس فدراسیون جهانی با مسئولان ایران داشته است، امیدوارم این اتفاق بیافتد و ایران هم بتواند با تامین زیر ساخت ها این مسئله را رقم بزند.

,

وی در پایان افزود: پش از این به ایران سفر نکرده بودم و درباره ایران چیزی نشنیده بودم، اما قبل از سفر مطالعه کردم. این افتخار بزرگی بود که به ایران آمدم و اینجا فقط انرژی مثبت و مهربانی وجود دارد و از این اتفاق خیلی خوشحالم. تمایل دارم بیشتر با آداب و رسوم ایرانی ها آَشنا شوم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه