اخبار داغ

پس از بازسازی بخش های مختلف و با حضور وزیر در هفته کارگر

ورزشگاه قدیمی و خاطره انگیز شهید معتمدی به بهره برداری می رسد

ورزشگاه قدیمی و خاطره انگیز شهید معتمدی به بهره برداری می رسد
ورزشگاه قدیمی و خاطره انگیز شهید معتمدی در هفته کارگر به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرزاد حیدری مدیرکل ورزش کارگران درباره بازسازی یکی از قدیمی ترین و مهمترین استادیوم های جنوب تهران اظهار داشت: مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی که سال 98 با دستور مستقیم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد بازسازی اساسی قرار گرفت هفته آینده همزمان با هفته کاروکارگر مورد بهره برداری مجدد قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حیدری افزود: مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی با بیش از نیم قرن قدمت یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مجموعه های ورزشی در کشور است که پس از بازسازی اخیر و به روزرسانی بیشتر بخش های آن به یک مجموعه کامل تفریحی و ورزشی تبدیل شده است.

,

مدیرکل ورزش کارگران افزود: کار بازسازی مجموعه کارگران در سال 99 آغاز شد و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی همکاران هم اکنون به مرحله بهره برداری رسیده است که همزمان با هفته کاروکارگر با حضور آقای شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی  مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. البته جا دارد از تلاش های آقای شجاعی برهان (مشاور عالی وزیر) و دادکان (مشاور وزیر در امور تربیت بدنی و ورزش کارگران)  تشکر کنم که نقش مهمی در این مسیر داشتند. انصافا توجهی که در این دوره به ورزش کارگری از همه نظر صورت گرفته، کم نظیر بوده است.

,

حیدری به بخش های بازسازی شده این مجموعه اشاره کرد و افزود: زمین فوتبال با بهترین نوع چمن مصنوعی و استاندارد به طور کامل بازسازی شد، بازسازی استخر، رستوران، سالن کشتی، سالن تخصصی ورزش های رزمی، سالن اصلی که یکی از زیباترین سالن های ورزشی در کشور است، سالن چند منظوره شماره 2، موتورخانه ها و خوابگاه در سه طبقه به  صورت اساسی مرمت و نوسازی شد و اکنون کارگران یک مجموعه کامل برای برپایی اردوها، مسابقات رسمی، جشنواره ها و المپیادهای ورزش کارگری در اختیار دارند.

,

مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی در سال 1348 با یک زمین چمن و یک سالن چند منظوره در منطقه خزانه بخارایی احداث شد و در دهه 70 بخش های جدیدی به آن اضافه شد ولی با گذشت 5 دهه نیاز به بازسازی داشت که پس از بازدیدی که در زمستان 98 آقای شریعتمداری از این ورزشگاه داشتند، خوشبختانه با بازسازی آن موافقت کردند و امروز شاهد یک مجموعه کامل و مجهز در سطح کشور هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه