اخبار داغ

پیوستگی در نتایج خوب و رسیدن به یک شرایط پایدار اهمیت زیادی دارد

فروغی: امید تیراندازی به کسب مدال المپیکی بیشتر از قبل است/ قول مدال نمی دهم

فروغی: امید تیراندازی به کسب مدال المپیکی بیشتر از قبل است/ قول مدال نمی دهم
ملی پوش تپانچه بادی ایران گفت: امید تیراندازی ایران برای کسب مدال المپیکی در رشته تفنگ و تپانچه بیشتر از قبل شده و این مهم بدلیل پیشرفت این رشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جواد فروغی ملی پوش تپانچه بادی ایران اظهار داشت: همیشه تلاش می کنم عملکرد فنی بهتری از روز قبل داشته باشم چرا که اعتقاد دارم برای شرکت در هر رویداد باید به نسبت مسابقات قبلی با پیشرفت و آمادگی بهتری حضور یافت و آنچه اهمیت زیادی دارد پیوستگی در نتایج خوب و رسیدن به یک شرایط پایدار است که امیدوارم به آن دست پیدا کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیرانداز المپیکی ایران تصریح کرد: من در رقابت های جام جهانی هند موفق به قهرمانی شدم اما باید نتایج خوب ادامه داشته باشد تا با حفظ پیوستگی در شرایط خوب نه تنها در المپیک توکیو حتی بعد از آن هم بتوانم به پیشرفت ادامه دهم.

,

ملی پوش تپانچه بادی ایران ادامه داد: در رویداد المیک هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و نمی توانم قول مدال بدهم اما آنچه می توانم به آن تاکید کنم این است که امید تیراندازی ایران به مدال المپیکی چه در تفنگ و چه در تپانچه بیشتر از قبل شده و عملکرد تیراندازان بسیار بهتر شده. در بزرگترین آوردگاه جهان هم به دنبال مدال هستیم هر چند قولی برای کسب مدال نمی دهم اما با تمام وجود برای رسیدن به هدف متعالی تیراندازی تلاش می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه