اخبار داغ

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

رئیس جمهور باید فردی مردمی، دلسوز، انقلابی، جوان و دارای روحیه کار جهادی باشد

رئیس جمهور باید فردی مردمی، دلسوز، انقلابی، جوان و دارای روحیه کار جهادی باشد
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور آینده باید خادم مردم باشد، نه آنکه منافع حزبی و شخصی را دنبال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد سبزی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از بطن مردم است و مشارکت بالای آن‌ها در عرصه انتخابات ضامن اقتدار و امنیت کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: از این‌رو  رسانه‌ها و نخبگان جامعه باید با بصیرت‌افزایی زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را فراهم آوردند، تا با انتخاب فرد اصلح زمام امور قوه مجریه به رئیس جمهور بعدی سپرده شود.

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در بیان معیارهای انتخاب اصلح و ضرورت آگاهی‌بخشی در این باره به مردم، بیان کرد: رئیس جمهور کسی است که در راس امور اجرایی کشور قرار دارد و همه قوانین و امور زیر نظر او باید اجرایی شوند.

,

سبزی خاطرنشان کرد: بر این اساس رئیس جمهور باید فردی مردمی، دلسوز، انقلابی، جوان و دارای روحیه کار جهادی باشد که در این صورت وزرا و مدیران دولت او از این روحیات برخوردار خواهند بود.

,

وی ادامه داد: کسی که با رای ملت در مسند ریاست جمهوری کشور قرار می‌گیرد، باید خود را خادم مردم دانسته و بی‌توجه به منافع حزبی و شخصی تنها برای حل مشکلات جامعه و گشودن گره‌ها از زندگی مردم تلاش کند.

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس افزود: ایران کشوری غنی با ظرفیت‌های بیشمار در حوزه‌های کشاورزی، نفت، گاز، مواد پتروشیمی و البته مهمتر از همه نخبگان و جوانان بااستعداد و توانمند است، بنابراین بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها می‌تواند پیشرفت کشور را شتاب بخشیده و موجب خنثی‌سازی اثر تحریم‌ها شود.

,

سبزی گفت: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم مدام شعار تدبیر را شنیدیم، اما در عمل بی‌تدبیری دیدیم، بنابراین گره زدن همه مسائل کشور به مذاکره با غرب و نه تنها گرهی باز نکرده که بر دشمنی دشمنان افزوده است.

,

وی اظهار کرد: دولت تدبیر در چهار سال نخست روی کار آمدن عملکرد خوبی نداشت، اما با استفاده از ابزار تبلیغات، هیاهو، دروغ و تحریف واقعیت‌ها بار دیگر روی کار آمد و اوضاع آن شد که امروز می‌بینیم.

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آزموده را آزمودن خطا است، بیان کرد: مردم باید ارزش‌ها را ملاک انتخاب خود قرار داده و بی‌توجه به جوسازی‌ها با بصیرت و هوشمندی سهمی در مشارکت عمومی برای انتخاب سالم و درست داشته باشند.

,

انتهای پیام/*

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه