اخبار داغ

چند خبر از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

اعلام آمادگی همدان، جهت میزبانی رویدادهای زورخانه ای/ چند انتصاب در فدراسیون ورزش های زورخانه ای

اعلام آمادگی همدان، جهت میزبانی رویدادهای زورخانه ای/ چند انتصاب در فدراسیون ورزش های زورخانه ای
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ضمن حضور در همدان با مسوولین هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان دیدار داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شامگاه ششمین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، باران چشمه طی نشستی که در آن مسعود ملکی سرپرست دبیری فدراسیون ایشان را همراهی می کرد، غلامرضا خاکساری رییس هیئت استان، حاج عبدالله کاظمی روشن نایب رییس استان و رییس شهرستان همدان، لطف الله خاکساری دبیر هیئت استان، صباغ رییس کمیته رتبه بندی استان همدان و مهدی زارعی دبیر هیئت شهرستان همدان و مسوول کمیته داوران هیئت استان حضور داشتند، به بحث و تبادل نظر در رابطه با ترویج فرهنگ پهلوانی از طریق توسعه ورزش زورخانه ای در استان همدان پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار توسط خاکساری گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته به سرپرست فدراسیون ارائه گردید.

,

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص چشم اندازهای آینده و برنامه ها و سیاست های فدراسیون و هیئت استان گفتگو نمودند.

,

تاکید بر سیاست استفاده از همه ظرفیت های استان ها در کمیته های فدراسیون، لزوم همه گیر کردن فرهنگ پهلوانی در دیگر ورزشها با کمک هیئت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استانها، برنامه ریزی برای برگزاری با شکوه هفته فرهنگی پهلوانی و ... از مهمترین مباحث این نشست بود.

,

در پایان این نشست غلامرضا خاکساری با اشاره به وجود زیرساخت های مناسب در استان همدان، آمادگی هیئت این استان را جهت میزبانی مسابقات و رویدادهای ملی و بین المللی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اعلام نمود.

,

*زارعی عضو کمیته داوران زورخانه ای فدراسیون شد

, *زارعی عضو کمیته داوران زورخانه ای فدراسیون شد,

مهدی زارعی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان عضو کمیته داوران زورخانه ای  فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. در حکم باران چشمه خطاب به زارعی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 6 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان عضو کمیته داوران زورخانه ای این  فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه  های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

مهدی زارعی از داوران با سابقه ورزش های زورخانه ای است که پیش از این نیز با فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی همکاری داشته است و هم اکنون  به عنوان رییس کمیته داوران هیئت استان همدان، دبیر هیئت شهرستان همدان، مسوول کمیته روابط عمومی هیئت استان  فعالیت دارد.

,

*لطف الله خاکساری عضو کمیته فنی کشتی پهلوانی فدراسیون شد

, *لطف الله خاکساری عضو کمیته فنی کشتی پهلوانی فدراسیون شد,

لطف الله خاکساری، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان عضو کمیته فنی کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. در حکم باران چشمه خطاب به خاکساری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 6 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان عضو کمیته فنی کشتی پهلوانی فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه  های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

لطف الله خاکساری از داوران با سابقه کشتی پهلوانی است که هم اکنون به عنوان دبیر هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان همدان فعالیت دارد.

,

* کاظمی روشن عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون شد

, * کاظمی روشن عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون شد,

حاج عبدالله کاظمی روشن،  طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. در حکم باران چشمه خطاب به کاظمی روشن آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 6 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان عضو کمیته پیشکسوتان فدراسیون منصوب می شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه  های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

حاج عبدالله کاظمی روشن از پیشکسوتان خوشنام این رشته ورزشی است که هم اکنون به عنوان نایب رییس هیئت  استان و رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی شهرستان همدان فعالیت دارد.

,

*غلامرضا خاکساری مسوول کمیته مدرسان فدراسیون شد

, *غلامرضا خاکساری مسوول کمیته مدرسان فدراسیون شد,

غلامرضا خاکساری، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان مسوول کمیته مدرسان فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. در حکم باران چشمه خطاب به خاکساری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ 6 اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان مسوول کمیته مدرسان فدراسیون منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه  های هدفمند برای تامین اساتید و مدرسان این رشته ورزشی اقدامات بایسته را به عمل آورید.

,

غلامرضا خاکساری سکاندار هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان همدان است که هم اکنون به عنوان رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان فعالیت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه