اخبار داغ

امام جمعه اسلام آبادغرب:

سرمایه گذاری در امر نماز، معضلات اجتماعی را کاهش می دهد

سرمایه گذاری در امر نماز، معضلات اجتماعی را کاهش می دهد
حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: اقامه نماز باید جدی گرفته شود و هر چه قدر در این امر سرمایه‌گذاری شود موجب کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلام آبادخبر، جهانبخش حیدری عصر امروز در جلسه شورای اقامه نماز  اظهار داشت: شهرستان  در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته لذا باید نمازخانه های ورودی شهر از لحاظ کمی و کیفی و از آراستگی لازم برخوردار باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آبادخبر,

فرماندار اسلام آبادغرب با بیان اینکه برنامه های متنوع معنوی و فرهنگی شهرستان در بستر شاد جزو برنامه‌های برجسته استان است، عنوان کرد: از ظرفیت سیستم شاد برای مسائل فرهنگی مذهبی استفاده شود و مسابقاتی با اهدای جوایز در این فضا برای دانش آموزان برگزار شود.

,

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی ضمن تشکر از فرماندار شهرستان در اهتمام به مسئله نماز، گفت:  اقامه نماز باید جدی گرفته شود و هر چه قدر در این امر سرمایه‌گذاری شود موجب کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.

,

امام جمعه اسلام آبادغرب افزود: قرآن تاکید فراوانی بر اقامه نماز دارد و این دستور قرآن است که اگر قدرتی به دست آید باید به نماز بیشتر توجه شود لذا باید حوزه علمیه، هیات امنا و حتی خادمین مساجد باید به روز شوند مدیریت صحیح علمی و بروز داشته باشند.

,

حجت الاسلام زمانی موسوی به بیان پیشنهاداتی از جمله؛ برگزاری نماز وحدت در مساجد به صورت مستمر و دوره ای، حضور خودجوش مسئولین در مساجد سطح شهر، رسیدگی به مشکلات مساجد و ساماندهی خانه‌های عالم، کمک به تکمیل مساجد با مشارکت خیرین و بخش خصوصی، برگزاری نماز در ادارات و تشویق اصناف به تعطیلی ۱۰ دقیقه ای هنگام نماز،  ایجاد سکوهای های نماز در پارک ها، نامگذاری معابر و میادین بنام نماز و حضور در نماز جمعه  پرداخت.

,

وی با تاکید برهمکاری بسیج و حوزه علمیه جهت اعزام روحانیون به سطح مساجد، اعزام مبلغین به روستاهای شهرستان، تصریح کرد: در بستر شاد فعالیت های معنوی نظیر بحث ولایت و حضور حداکثری مردم در انتخابات بدون جانبداری از هیچ فرد یا جناح سیاسی در اولویت قرار گیرد. 

,

در این جلسه در خصوص راهکارهای اشاعه نماز در فضای مجازی بخصوص در شبکه دانش آموزی شاد با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه