اخبار داغ

مسابقات بین المللی جوانان در شیراز نخستین رقابت های تنیس سال ۱۴۰۰ است

موسوی: تقویم شش ماهه اول سال مسابقات تنیس هفته آینده اعلام می شود/ برای نخستین بار لیگ ساحلی تنیس برگزار می شود

موسوی: تقویم شش ماهه اول سال مسابقات تنیس هفته آینده اعلام می شود/ برای نخستین بار لیگ ساحلی تنیس برگزار می شود
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس گفت: مسابقات لیگ ساحلی تنیس را برای نخستین بار و با جایزه ۳۰ میلیون تومان برگزار خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرحسین موسوی درباره مسابقات شش ماهه اول سال تنیس اظهار داشت: تقویم نیم سال اول ۱۴۰۰ مدتها آماده است و از آنجایی که منتظر بهبود شیوع ویروس کرونا بودیم تا امروز اعلام نکردیم، چون مسابقات را طوری برنامه ریزی کردیم که لغو نشده و بتوانیم به موقع اجرا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی جوانان اظهار داشت: مسابقات بین المللی جوانان سطح چهار در شیراز نخستین رقابت های تنیس سال ۱۴۰۰ است سپس مسابقات بین المللی جوانان در ارومیه و رده های سنی مازندران را برنامه ریزی کرده ایم که البته برگزاری این مسابقات بستگی به شیوع ویروس کرونا دارد.
,
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون تنیس از برگزاری لیگ ساحلی خبر داد و افزود: برای اولین بار مسابقات لیگ ساحلی در انزلی برگزار می شود که سقف جایزه آن بالغ بر ۳۰ میلیون تومان خواهد بود. 
,
وی همچنین درخصوص مسابقات جایزه بزرک و لیگ برتر گفت: در تیرماه برنامه ریزی برای برگزاری سه مسابقه جایزه بزرگ است که آمادگی برای تیم ملی نیز به شمار می رود. برای لیگ برتر نیز تنیس برنامه ریزی می کنیم که احتمالا مردادماه برگزار می شود.
,
موسوی همچنین انتخاب سمیرا قدسی را به عنوان دبیر و سینا ابراهیمیان را به عنوان مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون تنیس تبریک گفت و افزود: با توجه به انتخاب فرشید زیدی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۴ سال و موافقت با استعفای ایشان از سمت سمت دبیر کمیته مسابقات، سمیرا قدسی را با توجه به تجربه حضور ایشان در  کمیته و مسئولیت مستقیم ایشان در مبحث رنکینگ به عنوان دبیر کمیته برگزیده شدند.
,
همچنین از سوی دیگر  برای برگزاری مسابقات در سطح بالاتر و منسجم تر و ارتقا سطح کیفی، فنی و اجرایی مسابقات کل کشور سینا ابراهیمیان با توجه به سوابق درخشان  و کیفیت عملکرد و برنامه ریزی ایشان به عنوان مدیر برگزاری مسابقات فدراسیون  انتخاب شده اند  و امیدورام با حضور ابراهیمیان در این سمت شاهد برگزاری رویدادهای مختلف در بهترین کیفیت باشیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه