اخبار داغ

۲۱ روز فرصت اعتراض داریم

میراسماعیلی: پیش شرط فدراسیون جهانی جودو برای رفع تعلیق ناعادلانه است/ رییس فدراسیون جهانی پیش فرض سابق را داشت

میراسماعیلی: پیش شرط فدراسیون جهانی جودو برای رفع تعلیق ناعادلانه است/ رییس فدراسیون جهانی پیش فرض سابق را داشت
رئیس فدراسیون جودو گفت: پیش شرط فدراسیون جهانی جودو برای رفع تعلیق ناعادلانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو مبنی بر تعلیق جودوی ایران تا سال ۲۰۲۳ اظهار داشت: همان طور که مردم ایران در جریان هستند در دادگاه حکمیت ورزش به حکم تعلیق نامحدود فدراسیون جهانی شکایت کردیم؛ در این دادگاه رای کمیته انضباطی با تعلیق نامحدود برداشته و در نهایت به فدراسیون جهانی ارجاع داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او ادامه داد: در کمال ناباوری در حالی که یک سهمیه برای المپیک توکیو داشتیم و بریمانلو قرار بود به مسابقات جهانی اعزام شود؛ رای ناباورانه‌ای اعلام و ۲ سال دیگر به محرومیت جودو اضافه شد. ۲۱ روز فرصت اعتراض داریم و قرار است طی جلسه با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ابعاد رای را بررسی کنیم.
,
 
,
میراسماعیلی گفت: رای نامحدود تعلیق جودو برداشته شد و باید تاریخ گذاری نیز می‌شد. با رئیس فدراسیون جهانی حتی در مسابقات قرقیزستان جلسه داشتم، اما او پیش فرض مسابقات سابق را داشت و پیش شرط برای ما گذاشته است.
,
 
,
او درباره سرنوشت بریمانلو عنوان کرد: این پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده شده بود و باید در حضور ما تصمیم گیری می‌کردند. ما در این ۲۱ روز فرصت اعتراض داریم و از اول گفته ایم که رای به این کمیته انضباطی ارجاع داده شده است. رایزنی‌های زیادی کردیم و این رای ناعادلانه صادر شد. پیش شرطی گذاشته اند که خط قرمز جمهوری اسلامی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه